وزیر امور خارجه بحرین فردا به ترکیه می‌رود

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد وزیر امور خارجه بحرین قرار است فردا به ترکیه سفر کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، بر اساس بیانیه رسمی که امروز سه شنبه از سوی وزارت امور خارجه ترکیه منتشر شد، وزیر امور خارجه بحرین قرار است فردا چهارشنبه به ترکیه سفر کند.

در این بیانیه آمده است: انتظار می‌رود مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه و عبداللطیف بن راشد الزیانی، همتای بحرینی وی درباره روابط دوجانبه و  تحولات جاری منطقه‌ای و بین المللی صحبت کنند.

همچنین قرار است چاووش اوغلو در این دیدار، ریاست گفتگوی همکاری آسیایی (ACD) را در نشست وزرای خارجه این گروه به بحرین تحویل دهد.

پیشتر نیز حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین در دیدار با ایسان چاکیل، سفیر ترکیه در کاخ «الصخیر» در منامه دیدار و اعلام کرد: روابط  بین دو کشور به سطح پیشرفته‌ای رسیده و همکاری با آنکارا موجب رشد و توسعه در تمامی سطوح بوده است.

پادشاه بحرین از تلاش‌های ایسان چاکیل برای تقویت و توسعه روابط بحرین و ترکیه و پیشبرد آن به سمت چشم‌اندازی بهتر و وسیع‌تر تقدیر و تشکر کرد.

 روابط بین ترکیه با بحرین، عربستان و امارات مدت ها چالش برانگیز و پر تنش بود اما در سال های اخیر این روابط رو به بهبودی نهاده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار