تولید قطعه موسیقی بیشه شیرون در چهارمحال و بختیاری

قطعه موسیقی «بیشه شیرون» در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امیر بنی طالبی مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به تولید تک آهنگ بیشه شیرون با آهنگ‌سازی حمید توفیقی و خوانندگی جلیل سلیمانی گفت: آهنگساز این اثر هنری به منظور انتقال مفهوم و موضوع شعر به مخاطبان، ملودی مورد نظر خود را از مقام‌های بختیاری و ملودی‌های ۲ ضربی انتخاب کرده است.

او افزود: در این اثر آهنگ‌ساز تلاش دارد با استفاده از مقام‌های دهکردی و دیگر مقام‌های موسیقیایی، فرهنگ منطقه را با استفاده از این هنر شنیداری به مخاطب منتقل کند.


بیشتر بخوانید


بنی طالبی اضافه کرد: شعر این اثر را مهدی عالی از شاعران و ترانه‌سرایان جوان چهارمحال و بختیاری سروده است و کاوه معتمدیان، علیرضا دریایی، کریم قربانی، شهرام رکوعی، آزاد میرزاپور، علی میرکی، مرتضی صنایعی و مجید علیزاده از نوازندگان این قطعه موسیقی به شمار می‌روند.

او با بیان اینکه میکس و مستر این اثر را سهیل توفیقی انجام داده است، اظهار داشت: مرکز موسیقی حوزه هنری کشور به عنوان ناظر کیفی در تولید این اثر نقش‌آفرین است و این اثر به سفارش این واحد برای مجموعه قاسم خوانی تولید شده است که به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار