راهیابی هنرمندان بام ایران به جشنواره ملی موسیقی جوان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از راهیابی هنرمندان موسیقی استان به مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشتت: با پایان یافتن داوری مرحله مقدماتی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، هشت نفر از هنرمندان موسیقی استان برای راهیابی به مرحله نهایی این جشنواره انتخاب شدند.

او افزود: جشنواره ملی موسیقی جوان، فرصتی را برای سنجش چگونگی کمی و کیفی فراگیری آوازخوانی و نواشناسی در کشور مهیا و نسل جوان را برای تولید آثار فاخر تشویق می‌کند.


بیشتر بخوانید


شریفی اضافه کرد: آرمان ریاحی در گروه سنی الف، نیما کریم زاده مصطفی آبادی و آتنا عبدالهی در گروه سنی ب و بابک جهان بین در گروه سنی ج، در بخش دستگاهی و محمدرضا قجاوند و فرناز نورمند در گروه سنی الف و یاس گل شریفیان در گروه سنی ب در بخش کلاسیک پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان داوری خواهند شد.

پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در دو بخش دستگاهی و کلاسیک با مشارکت گسترده استادان موسیقی ایران و با حمایت دفتر موسیقی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران و همکاری بنیاد رودکی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار