معرفی برگزیدگان جشنواره تئاتر خیابانی لردگان

پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی چهارمحال و بختیاری عصر پنجشنبه با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف در شهر لردگان به کار خود پایان داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان روز‌های ۱۹ و ۲۰ آبان با اجرای پنج گروه برتر نمایشی برگزار شد که در پایان، هیئت داوران، برگزیدگان بخش‌های طراحی بروشور، موسیقی، طرح و ایده، بازیگری و کارگردانی را از میان این پنج گروه برتر انتخاب و معرفی کرد.

در بخش طراحی بروشور، هیئت داوران جایزه ویژه خود را به ثریا محمدی طراح نمایش خیابانی «اگر بند از پایم بگشاید» اهدا کرد.


بیشتر بخوانید


یاسر بخشی و زین‌العابدین حسینی نیز برای موسیقی نمایش «بلوط و بازعلی» جایزه هیئت داوران جشنواره استانی تئاتر لردگان را کسب کردند.

بخش طرح و ایده نیز بنا به نظر هیات داوران سه برگزیده داشت که یاسر الله بخشی برای طراحی و ایده‌پردازی نمایش «بلوط و بازعلی»، مصطفی حسنی برای نمایش «شاه داماد» و فاطمه حیدری برای نمایش «vz.۲۴» به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب و معرفی شدند.

در بخش بازیگری نیز، فریبا اردشیری برای نقش‌آفرینی در نمایش شاه داماد، جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد.

در همین بخش، هیئت داوران گزینه‌ای را برای برترین بازیگر مرد پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی لردگان انتخاب نکرد و مقام دوم به حجت یدالهی برای بازی در نمایش «vz.۲۴» رسید.

غلام عباس دادور برای بازی در نمایش بلوط و بازعلی و مصطفی حسنی برای بازی در نمایش‌های شاه داماد و اگر بند از پایم بگشاید به طور مشترک عنوان سوم بخش بازیگری مرد را به دست آورند.

همچنین هیئت داوران در بخش بازیگری مرد از محمدجواد بهرامی، امین معین و ابراهیم شریفی به ترتیب برای نقش‌آفرینی در نمایش‌های بلوط و بازعلی، «مَرِسَ» و vz.۲۴ تقدیر کرد.

در بخش کارگردانی این دوره از جشنواره، عنوان بهترین کارگردان به غلام عباس دادور برای نمایش بلوط و بازعلی تعلق گرفت.

مصطفی محمدی دوست برای کارگردانی vz.۲۴ رتبه دوم بخش بهترین کارگردانان ایستاد و مرضیه فرهنگ برای نمایش شاه داماد، عنوان سومین کارگردان برتر را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.