۸۸ درصد مردم سرپل‌ذهاب واکسینه شدند

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: با مشارکت و همراهی مردم و اعمال محدودیت‌ها، وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان به نارنجی تغییر پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مردم در مرحله اول ۵۷ هزار و ۹۹۱ دُز و در مرحله دوم ۴۰هزار و ۴۴۹ دُز واکسن کرونا دریافت کردند که در مجموع ۸۸ درصد از جمعیت شهرستان در مقابل این ویروس واکسینه شدند.

او اظهار داشت: از افراد باقیمانده هم خواهش می‌کنیم که به سرعت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و همراهی و همکاری لازم را در این رابطه با مراکز خدمات درمانی داشته باشند.

فرماندار سرپل ذهاب افزود: شهروندان آگاه باشند اگر همراهی و همکاری کنند و با دقت کنترل‌های لازم را بر رفتار خود داشته باشند به طور قطع وضعیت شهرستان درخصوص زمینه ابتلا به کرونا بهتر از گذشته هم خواهد شد.

فرزادی پور ادامه داد: دقت نظر و مشارکت مردم در اجرای طرح محدودیت‌ها یکی از عوامل اصلی این تغییر وضعیت بوده است.

او بیان داشت: مجالس ترحیم و شادی در مراسمات و تجمعات مختلف، اصلی‌ترین عامل شیوع کرونا است که کماکان در شهرستان‌ها وجود دارد، اما اگر حفاظت فردی را در مقابل ابتلا به کرونا رعایت کنیم به طور یقین دامنه گسترش این ویروس در شهرستان محدود می‌شود.

فرزادی‌پور گفت: رنگ بندی وضعیت کرونا به صورت ارزیابی عملکرد مشخص می‌شود و نشانگر سطح آگاهی و شعور اجتماعی شهروندان را نشان می‌دهد که با توجه به سطح آگاهی و توانمندی و دانش و پیشینه تاریخی و فرهنگی شهرستان سرپل ذهاب انتظار داریم که در این زمینه پیشتاز باشیم.

او افزود: با همکاری شهروندان در شاخص‌های مثبت شهرستان باید به رتبه بالاتری از وضع موجود برسیم که به طور قطع این همراهی و همکاری نتیجه‌بخش خواهد بود.

گفتنی است :سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار