اعتبارات عمرانی سرپل‌ذهاب امسال پنج برابر شده است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: امسال ۸۸ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی در این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل‌ذهاب در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه این اعتبارات نسبت به سال گذشته که ۱۴ میلیارد تومان بود، پنج برابر شده است گفت: اعتبارات ملی شهرستان نیز ۲۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به پارسال افزایش دارد و این حاصل زحمات همه مدیران و پیگیری‌های به موقع و همراهی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی است.

او اظهار داشت: حوزه کار مسوولان محدود به محل کار نیست بلکه باید فرا دست پیگیر اعتبارات در سطح استانی باشند تا به مطالبه‌های مردم پاسخ بدهند.

فرماندار سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود افزود: آموزش و پرورش نسبت به ترغیب دانش آموزان برای تزریق واکسن کرونا باید پای کار بیاید و واکسیناسیون سیار در مدارس دایر کند.

او همچنین تاکید کرد: ۴۸ میلیارد تومان به آسفالت روستایی اختصاص یافته و انتظار می‌رود با سرعت روند کار ادامه یابد.

فرزادی پور در ادامه با اشاره به عملیات آبرسانی به روستا‌ها گفت: مشکلات حوزه آبرسانی در روستا‌ها تا حد مطلوبی حل شده، ولی انتظار می‌رود با جدیت پیگیر مطالبات مردم باشند و همچنین موضوع اراضی جامانده از سامانه گرمسیری باید با جدیت پیگیری شود.

او اظهار داشت: طرح هادی در چند روستا اجرا شده انتظار می‌رود با سرعت پیگیری شود و اعضای شورای اسلامی شهر سرپل ذهاب در خصوص تعیین تکلیف شهردار جدیت داشته باشند.

گفتنی است:امهال تسهیلات قبل از زلزله، رسیدگی وضعیت گازرسانی به روستا‌ها قبل از سرما، جمع آوری نخاله‌های اطراف شهر، پیگیری مشکلات آب منطقه ای، پیگیری طرح مطالعاتی اعمال ماده ۲۳ جاده روستا‌های کم عرض و تقاطع "کل داوود»، پیگیری عملیات برق روستای "چَمن"، مدیریت آرد و نان در سطح نانوایی ها، ساخت و ساز‌های غیرمجاز، گاز مایع روستا‌های فاقد گاز از دیگر مواردی بود که فرماندار سرپل ذهاب خواستار پیگیری آن‌ها از سوی مسوولان شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.