شهردار منطقه یک اهواز:

پاکبانان خدمات شهری در صف اول جبهه خدمت رسانی هستند

قضایی گفت: پاکبانان خدمات شهری در صف اول جبهه خدمت رسانی هستند و ارزش گذاری شهرداری از دید مردم بر اساس فعالیت این قشر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین قضایی، سرپرست شهرداری منطقه یک اهواز در نشست صمیمی با پرسنل و پاکبانان خدمات شهری منطقه گفت: پاکبانان در صف اول جبهه خدمت رسانی هستند و معمولا مردم شهرداری را از دریچه خدمت آن‌ها می‌بینند و ارزش گذاری می‌کنند.

او با اشاره به زحمات شبانه روزی پاکبانان خدمات شهری در مجموعه شهرداری افزود: نظافت، پاکیزگی و بهداشت عمومی محیط شهر مدیون زحمات طاقت فرسای همکاران ما در خدمات شهری شهرداری‌ها است و خدمات این قشر زحمتکش مایه آبرو و عزت شهرداری است.

قضایی ارزش کار این قشر در نزد مردم و مسئولان را یادآور شد و بیان کرد: اگر پاکبانان زحمتکش خدمات شهری تنها یک روز فعالیت نکنند، امر نظافت و رفت و روب شهر با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد، البته تقویت نیروی انسانی در خدمات شهری شهرداری ضروری است.

سرپرست شهرداری منطقه یک اهواز اظهار داشت: با توجه به اینکه حجم زیادی از فعالیت‌ها و اقدامات شبانه روزی شهرداری در سطح شهر بر عهده پرسنل و پاکبانان خدمات شهر است، بنابراین تقویت نیروی انسانی این حوزه از شهرداری به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان یک الزام محسوب می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: پاکبانان خدماتی در شهرداری‌ها رکن اساسی خدمت رسانی به مردم هستند و اگر بتوان با درک مشکلات آنان و در یک تعامل دوطرفه، در این قشر انگیزشی ایجاد کرد تا به این مفهوم برسند که مدیران بالا دستی در پی رفاه و آسایش آن‌ها گام بر می‌دارند، آن وقت حاصلش تصویر روشن تری از یک شهر زیبا و به قاعده ترسیم می‌نماید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.