نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس:

نیرو‌های شهرداری سوسنگرد باید ساماندهی شوند/ تدوین پروژه درآمدزایی الزامی است

ساعدی بر ساماندهی نیروهای شهرداری شهر سوسنگرد، تدوین پروژه درآمدزایی و سایر مشکلات عدیده در این ارگان تاکید کرد.

قاسم ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری نشست با شورای اسلامی شهر و شهردار سوسنگرد به منظور بررسی و رفع مشکلات نیرو‌های شهرداری گفت: وضعیت شهر نگران کننده است و با توجه به انتخاب شهردار باید به صورت جدی به مسئله ورود کرد.

او با تاکید بر تلاش دوچندان برای رفع معضلات به ویژه مشکلات پرسنل و کارگران خدوم این ارگان افزود: ساماندهی نیروهای شهرداری بر حسب چارت سازمانی تعریف شده امری الزامی است و باید این نیرو‌ها به‌گونه‌ای ساماندهی شوند که بتوانید از توان و ظرفیت آن‌ها به‌خوبی بهره برد.

ساعدی ساماندهی واحد‌های شهرادری از جمله خدمات شهری، فضای سبز و واحد‌های دیگر شهرداری جهت ارائه خدمات بهتر را امری مهم دانست و اظهار داشت: تفکیک کردن بخش‌های شهرداری و ورود جدی جهت ارائه خدمات بهتر در سطح شهر باید در دستور کار قرار گیرد، البته پرسنل شهرداری باید در چارچوب وظایف خود حرکت کنند، همچنین نباید در بخش‌های دیگر دخالت نمایند.

لزوم تدوین پروژه درآمدزایی برای شهرداری

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی بر تعامل و همکاری با سایر همه ارگان‌های سطح شهرستان جهت رفع مشکلات موجود تاکید و بیان کرد: پیگیری‌هایی برای پرداخت حقوق پرسنل و بیمه تامین اجتماعی در سطح کشوری و تامین اعتبار از حق آلایندگی در این زمینه در حال انجام است، همچنین باید یک طرح توجیهی جهت ایجاد یک پروژه درآمدزایی برای شهرداری با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه تدوین شود.

این مقام مسئول بر پیگیری در جهت رفع مشکل پروژه احداث مجتمع جامع فرهنگی و رفاهی باتوجه به ابلاغ اعتبار از نفت و پیگیر‌های انجام شده برای ماشین آلات شهرداری تاکید کرد.

ساعدی در ادامه بر نشست اعضای شورا و شهردار با خبرنگاران، تبیین واقعیت‌ها برای شهروندان، استفاده از ظرفیت فضای اجتماعی جهت شفاف سازی برای مردم و همچنین تعامل خوب با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی و اجرای برنامه‌های پرسش و پاسخ اشاره کرد و ادامه داد: پروژه آسفالت معابر سطح شهر، پیگیری جهت شروع بکار مجدد این پروژه باتوجه به معرفی پیمانکار جدید و نظم دادن به بخش‌های شهرداری جهت تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهتر ضرورت دارد.

بر اساس این گزارش؛ نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در پایان طی تماس تلفنی با مقامات کشوری به ویژه وزارت کشور خواستار ترتیب وقت ملاقات جهت انعکاس مشکلات و جذب اعتبارات لازم برای برون رفت از اهم مشکلات به ویژه ماشین آلات شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تغییروضعیت نیروی زحمتکش پیمانکاری
۰۷:۱۵ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
تغییر وضعیت نیروی پیمانکاری حق کارگران است