کارگران شهرداری بیدروبه چشم انتظار ۴ ماه حقوق معوقه

رئیس شورای شهر بیدروبه اندیمشک گفت: کارگران شهرداری این شهر ۴ ماه حقوق معوقه دارند، اما بیمه آن‌ها به موقع پرداخت شده است.

عنایت چناری، رئیس شورای شهر بیدروبه اندیمشک درخصوص پرداخت حقوق کارگران و کارمندان شهرداری این شهر و مشکلات موجود در این ارگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به اینکه ما در شهرداری درآمد پایداری نداریم و تنها درآمد شهرداری بیدروبه ارزش افزوده استانی است، اما روز به روز این درآمد کمتر می‌شود.

او با بیان اینکه شهرداری بیدروبه ۱۶ کارگر دارد، افزود: این تعداد کارگر ۴ ماه حقوق خود را دریافت نکرده اند، ضمن اینکه کارمندان شهرداری نیز ۲ ماه حقوق معوقه دارند، اما بحمدالله در رابطه با حق بیمه آن‌ها مشکلی وجود ندارد و پرداخت شده است و تلاش می‌کنیم با تامین اعتبار، حقوق‌های معوقه را پرداخت کنیم.

چناری جمعیت شهر بیدروبه را ۳ هزار نفر اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به این جمعیت تعداد نیرو‌های شهرداری برای خدمات رسانی در شهر بسیار کم بوده و نیرو‌ها به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند و چون وضعیت مالی شهرداری بسیار بد است، قادر به اضافه کردن نیرو نیستیم.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
جا دلستر پرت نکن بهشون حقوق نمیخوان!!!
آخرین اخبار