۱۸ ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری آبژدان میراث شهردار سابق است

اعتراض کارگران شهرداری در شهر‌های مختلف خوزستان و البته سایر استان قصه‌ای بی پایان است و تاکنون درمان جدی برای این درد کشف نشده است.

یک منبع آگاه در شهرداری آبژدان از توابع شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تائید اعتراض کارگران شهرداری نسبت به حقوق و بیمه معوقه گفت: حدود ۱۸ ماه از حقوق کارگران پرداخت نشده که این معوقه‌ها مربوط به شهردار سابق است که ۴ سال تصدی شهرداری این شهر را بر عهده داشته است.

او افزود:  سرپرست جدید  شهرداری حقوق یک ماه آنها را پرداخت کرده و در صورتی که اعتبارات مورد نیاز تامین شوند، طی روز‌های آینده نیز مرحله بعدی مطالبات آن‌ها پرداخت خواهد شد.

این منبع آگاه به واریز بخشی از حق بیمه کارگران به حساب پیمانکار اشاره کرد و اظهار داشت: پیمانکار مربوطه باید به حساب آن‌ها واریز کند، مابقی حق بیمه آن‌ها نیز پس از برگزاری مناقصه، تعیین پیمانکار و انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید نیز پرداخت می‌شود، البته شهردار معرفی شده و انتصاب او احتمالا تا یک ماه آینده انجام می‌گردد.

او تصریح کرد: پیگیری‌های بسیاری از طریق مراجع استانی انجام شده، ولی استانداری خوزستان نسبت به تعداد زیاد نیرو‌های این شهرداری تازه تاسیس معترض است، این در حالی است که شهرداری آبژدان ۴۳ کارگر و حدود ۶ نفر نیروی رسمی و پیمانکاری دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گلناز
۱۲:۲۸ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
18 مااااااااااااااااااااااااااااااه حقوق نگرفتن؟؟؟ اینا چظور دارن زندگی میکنن اخه؟ نون خالی هم نمیتونن بخورن
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۲:۲۷ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
بارالها مشکل این بنده هاتو حل کن