شهردار اندیمشک:

برای پرداخت ۱۱ ماه حقوق کارگران شهرداری اندیمشک تلاش می‌کنیم

شریفی گفت: برای پرداخت ۱۱ ماه حقوق کارگران شهرداری اندیمشک جلسه‌هایی برگزار شده و تلاش می‌کنیم به زودی مطالبات آن‌ها را پرداخت کنیم.

رضا شریفی، شهردار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه ۴ سال است به عنوان شهردار این شهرستان در حال فعالیت هستم، گفت: تاکنون همه حقوق و بیمه پرسنل شهرداری هرماه پرداخت شده است.

او درخصوص خبری که در روز‌های اخیر مبنی بر دریافت نکردن ۱۱ ماه حقوق کارگران شهرداری و فروش وسایل خانه خود که در فضای مجازی منتشر شده بود، بیان کرد: حقوق کارکنان شهرداری هرماه پرداخت می‌شود و این ۱۱ ماه حقوق معوقه مربوط به تاخیر در پرداخت چند روزه حقوق‌ها در هر ماه و مربوط به سال‌های قبل از ۱۳۹۷ است.

شریفی اظهار داشت: حقوق‌های معوقه در سال‌های قبل ۱۴ ماه به تعداد ۴۵۰ کارگر بود که با پیگیری‌های انجام شده ۳ ماه از حقوق‌های معوقه این کارکنان پرداخت شده و برای پرداخت ۱۱ ماه دیگر نیز جلساتی با شورای شهر اندیمشک برگزار و امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده و همچنین پیگیری و تلاش‌های فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس و روی کار آمدن دولت جدید این مشکل را هرچه زودتر برطرف کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.