تجمع کارگران شهرداری بستان در اعتراض به حقوق معوقه ها و بیمه

کارگران شهرداری بستان در اعتراض به حقوق و بیمه عقب مانده و مشکلات به وجود آمده ناشی از آن دست به تجمع زدند.

مهدی طرفی نماینده کارگران شهرداری بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به شرایط سخت اقتصادی گفت: کارگران شهرداری بستان بیش از یکسال است که حقوق و بیمه خود را دریافت نکرده و تاکنون علی رغم صبر و شکیبایی و همراهی با مسئولین جهت ادامه خدمات رسانی؛ نتیجه‌ای جز دریافت نشدن حقوق به مدت بیش از یکسال و ۳ سال بیمه معوق نداشته است.

او با بیان اینکه این مسئله منجر به ایجاد مشکلات مالی برای کارگران شده، افزود: پرداخت نشدن حقوق موجب شده که کارگران برای تمشیت امور زندگی خود به صورت نسیه از مغازه داران خرید کنند که با توجه به طولانی شدن مدت زمان پرداخت و تراکم بدهی حتی فروشندگان نیز دیگر حاضر به دادن نسیه نیستند، همچنین پرداخت نشدن حقوق موجب به تاخیر افتادن بازپرداخت وام‌ها شده که این مشکل برای ضامنین نیز دشواری‌هایی ایجاد و موجب شرمندگی کارگران نزد این افراد گشته است.

طرفی اظهار داشت: از دیگر مشکلات کارگران نداشتن توان مالی برای مراجعه به پزشک و درمان است که اخیرا نیز شاهد بودیم یکی از کارگران به دلیل نداشتن تمکن مالی قادر به مراجعه به پزشک و درمان بیماری کرونا نبود و در حرکتی اعتراضی اقدام به خوابیدن مقابل در اداره شهرداری کرد.

نماینده کارگران شهرداری بستان بیان کرد: مجموعه این دشواری‌ها موجب شده صبح امروز کارگران در اقدامی اعتراضی برای مطالبه در رسیدگی به مشکلات و پرداخت نشدن حقوق اقدام به بست نشینی و تجمع مقابل در اداره شهرداری بستان نمایند تا شاید مسئولان چاره‌ای برای مشکلات پیدا کنند.

شایان ذکر است سید عباس شبری سرپرست شهرداری بستان پیشتر در گفتگو با خبرنگار ما گفته بود که اخیرا حساب‌های شهرداری بستان به دلیل تراکم اجرائیات به صورت متوالی مسدود و از حساب برداشت صورت می‌گیرد که همین مسئله با توجه به کمبود اعتبارات و نبود درآمد این شهرداری تنها قادر به پرداخت مبالغی به صورت علی الحساب به حساب کارگران خود برای تمشیت امور آن‌ها است.


بیشتر بخوانید


 
 

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ولایت
۱۲:۲۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
امیدوارم مسئولان به این موضوع توجه کنند و مشکلات این قشر زحمتکش که به طور شبانه روزی به شهروندان خدمات رسانی می کنند حل کنند
Iran (Islamic Republic of)
یاسین ساعدی
۱۲:۱۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
واقعا در این شرایط زندگی کردن سخت هست
Iran (Islamic Republic of)
رسول ساعدی
۱۲:۱۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
خداد به دادشن برسه
Iran (Islamic Republic of)
علی حیدری
۱۲:۱۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
واقعا سخته