معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار بهبهان:

طرح جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در بهبهان به زودی اجرا می‌شود

ساعد گفت: طرح نهضت جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و پسماند‌های روستایی در آینده نزدیک در بهبهان با مشارکت و همکاری نهاد‌های دولتی اجرایی می‌شود.

آرمین ساعد معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بهبهان در حاشیه جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بهبهان با موضوع نخاله های ساختمانی و پسماند روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اهمیت حفظ و حراست از محیط زیست بر ترویج فرهنگ بهره برداری صحیح از محیط زیست در شهر و روستا و صیانت از این نعمت خدادادی بسیار اهمیت دارد.

او افزود: یکی از راه‌های نهادینه ساختن این فرهنگ آموزش‌های فرهنگی مستمر و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ساعد آموزش در حوزه‌های زیست محیطی را زیر بنای توسعه دانست و بیان کرد: ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی دیگر از راه‌های ترویج فرهنگ استفاده صحیح از محیط زیست بوده و تمامی افراد جامعه باید به این موضوع مهم اهتمام جدی داشته باشند.

دفن اصولی زباله‌های شهری و روستایی و نخاله‌های ساختمانی، نظارت مستمر بر محل نگهداری پسماند‌های دامی در محدوده روستا‌ها، جلوگیری از تخلیه نخاله‌های ساختمانی در ورودی شهر‌ها و روستا‌ها از جمله دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بهبهان در پایان از اجرای طرح نهضت جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و پسماند‌های روستایی در آینده نزدیک در شهرستان با مشارکت و همکاری شهرداران، بخشداران، دهیاران، شرکت‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح مهم شاهد تحول خوبی در حوزه‌ی محیط زیست شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.