شعله‌های آتش به دست آتش نشانان اهوازی سرد شدند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۱ عملیات مهار آتش سوزی و اطفاء حریق طی دیروز با تلاش نیرو‌های عملیاتی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۱۱ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش و شجاعت نیرو‌های عملیاتی اشاره کرد و گفت: شعله‌های آتش در مغازه تجاری به علت اتصال سیم کشی برق در منطقه پردیس فلکه بهزیستی و آشپزخانه منزل مسکونی در منطقه زیتون کارمندی خیابان کمیل به علت بی احتیاطی در آشپزی سرکوب شدند.

او اطفاء حریق در منزل مسکونی در منطقه پردیس ۲ و نیزار‌های مسیر فرودگاه و جاده ساحلی غربی نرسیده به کتابخانه را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور عنوان کرد و افزود: آتش نشانان در منطقه زیتون کارمندی یک خانم ۲۶ ساله را که با مصرف دارو اقدام به خودکشی کرده بود با باز کردن درب منزل به وسیله ابزار تخصصی، نجات و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری اظهار داشت: نیرو‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی همچنین در عملیات نجات از کابین آسانسور در کیانپارس خیابان‌های مهر شرقی، ۲ شرقی و کرخه، کوی ۲۲ بهمن و محبوسین اماکن مسکونی در کوی عمران خیابان پرنیا، ۴ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.