کتاب زندگی آتش به دست آتش نشانان اهوازی بسته شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۵ عملیات امدادی و مهار آتش سوزی طی دیروز در نقاط مختلف با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۵ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش نیرو‌های عملیاتی اشاره کرد و گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه گلستان، خیابان کاشان غربی و منزل مسکونی دیگر در منطقه پردیس نبش خیان جوان ۲ با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار شد.

او با اشاره به تصادف ۲ دستگاه پراید در مسیر بلوار نواب صفوی افزود: این حادثه خسارت و تلفات جانی در پی نداشت و آتش نشانان در محل حادثه با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و پس از پاکسازی مسیر از بقایای بجا مانده از تصادف، خودرو‌ها را به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

قنبری در پایان بیان داشت: آتش نشانان در عملیات نجات از آسانسور در خیابان سلمان فارسی و عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه زیتون کارمندی خیابان فاضل بین زیتون و زیبا، ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار