پایان عمر شعله‌های آتش با تلاش آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را ۱۱ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های امدادی و اطفاء حریق طی دیروز را ۱۱ مورد اعلام کرد و گفت: مهار آتش سوزی‌ها در کانکس در شهرک صنعتی شماره یک و منزل مسکونی در منطقه کریشان خیابان یک به علت نشت گاز آبگرمکن انجام شد.

او مهار آتش سوزی کانکس در بلوار پاسداران، یک دستگاه پراید در منطقه پادادشهر به علت اتصال برق خودرو، منزل مسکونی در منطقه منبع آب خیابان ۲۰ به علت اتصال برق پمپ آب، عملیات ایمن سازی در حادثه افتادن کابل برق فشار قوی در خیابان رستگاری بین بهبهانی و کمپانی را از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش نیرو‌های عملیاتی برشمرد.

قنبری به اعزام آتش نشانان به منطقه منبع آب خیابان ۲۴ متری اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان در محل نشتی علمک گاز را برطرف کردند، ضمن اینکه آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور کوی سعدی، شهرک دانشگاه خیابان ۱۶ دانشجو، محبوسین اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق زیتون کارمندی، فاز یک پاداد، ۶ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.