نگاهی به عملیات‌های آتش نشانی اهواز در روزی که گذشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های امدادی و اطفاء حریق طی دیروز را ۱۰ مورد اعلام کرد و گفت: حریق منزل مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان مطهر شرقی به علت بی احتیاطی در جوشکاری با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از بروز خسارت جدی جلوگیری شد.

او با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه کمپلو بین کیان و شیخ بها به علت نشت گاز افزود: اطفاء حریق پژو ۴۰۵ در مسیر سه راه تپه جنب ستاد فرماندهی به علت اتصال سیم کشی برق موتور، فضای سبز در منطقه کوی ملت فاز ۳ و نیزار در مسیر صادقیه انتهای خیابان ۷ از دیگر عملیات‌های انجام شده در مدت مذکور هستند.

قنبری به تصادف ۳ دستگاه پژو پارس، رانا و پژو ۴۰۵ در مسیر میدان سه راه خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: این حادثه منجر به مصدومیت ۲ سرنشین پژو پارس و راننده خودرو رانا شد و آتش نشانان با انجام عملیات نجات مصدومین را از داخل خودرو‌ها رها کرده و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان با اشاره به اعزام تیم آتش نشانان به پردیس خیابان رضوان ۶ بیان کرد: آتش نشانان در محل با نشت گاز از پراید مواجه شدند و با رفع نشت گاز از بروز آتش سوزی و حادثه احتمالی جلوگیری کردند، ضمن اینکه یک شهروند را که در بالای پشت بام سیتی سنتر در شهرک آغاجری به علت خرابی بالابر گرفتار شده بود نجات دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در منطقه کیانشهر خیابان شقایق و عملیات نجات از آسانسور در کوی ملت خیابان ۱۳ عامری، ۲ شهروند نجات داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.