مهار آتش و امداد و نجات، سریال فداکاری بی پایان آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۷ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۷ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: حریق در منزل مسکونی در منطقه شهرک شاهد خیابان ۲ به علت بی احتیاطی در روشن کردن منقل در مجاورت بشکه بنزین با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

او افزود: اطفاء حریق منازل مسکونی در کوی صادقیه خیابان ۱۲ به علت حریق کولر پنجره‌ای، کوی ملت خیابان ۱۹ اقبال به علت اتصال فن سرویس بهداشتی، کپسول گاز مسکونی در کوی مندلی و حریق پیکان وانت در کیانپارس خیابان مطهر شرقی با موفقیت انجام شد.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه سپیدار خیابان ۳۰ به علت اتصال برق کولر بیان داشت: مهار حریق مسکونی در منطقه عین ۲ به علت بی احتیاطی در برشکاری، ساختمان متروکه در بلوار اکباتان از دیگر عملیات‌های انجام شده به شمار می‌روند.

این مقام مسئول با اشاره به مهار حریق پژو پارس در حیاط مسکونی در منطقه علی آباد خیابان ۲ به علت اتصال برق چراغ عقب تصریح کرد: این حادثه منجر به مصدومیت ۲ نفر شد، ضمن اینکه آتش نشانان طی عملیات نجات در حادثه واژگونی تیبا در مسیر پدافند به سمت پل کیانشهر، راننده ۳۳ ساله خودرو را با ابزار نجات رها سازی کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به اعزام آتش نشانان به جاده ساحلی گلستان اشاره کرد و اظهار داشت: آتش نشانان در محل حادثه یک کودک را که داخل گودال افتاده بود نجات دادند، ضمن اینکه آتش نشانان در کوی مهدیس یک کودک را که بالای دیوار ساختمان مسکونی گرفتار شده بود به پایین منتقل کردند.

او در پایان بیان کرد: در عملیات‌های نجات از کابین آسانسور در منطقه پردیس، کیانشهر، زیتون کارمندی خیابان فیروز نو، و محبوسین اماکن مسکونی در گلستان خیابان بوستان یکم، پردیس ۲ خیابان گلشاد ۴، ۶ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.