آتش نشانان اهوازی پرچم پیروزی مقابل شعله‌های آتش را بالا بردند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را ۱۳ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۳ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: مهار آتش سوزی‌های یک دستگاه ایسوزو ۶ تن در منطقه گلستان خیابان تیر و منزل مسکونی در منطقه مهدیس با تلاش آتش نشانان انجام شد.

او با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه کیان آباد به علت اتصال برق فیوز مینیاتوری افزود: اطفاء حریق در حیاط مسکونی در منطقه آخر آسفالت و نجات ۲ سرنشین مصدوم در حادثه واژگونی یک دستگاه تیبا که به علت سرعت زیاد در مسیر بلوار اکباتان رخ داده بود، از دیگر عملیات‌های آتش نشانی به شمار می‌روند.

قنبری بیان داشت: آتش نشانان طی عملیات نجات در حادثه تصادف ۲ دستگاه سوناتا و پراید در منطقه امانیه بلوار سپاه راننده مصدوم ۳۵ ساله پراید و در حادثه تصادف پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ در بلوار امام شرقی، ۲ سرنشین مصدوم خودرو‌ها را با ابزار نجات رها کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به اعزام آتش نشانان به مسیر شهرک دانشگاه خیابان ۱۳ اشاره و اظهار کرد: آتش نشانان یک دستگاه سواری را که درون چاه فاضلاب سقوط کرده بود خارج کردند، همچنین در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه گلستان، فاز ۲ پاداد، کوی ملت و کیانشهر و عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در مناطق کیانشهر ۶ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.