آتش نشانان اهوازی شعله‌های آتش را از پا درآوردند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۳ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۱۳ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: شعله‌های حریق منزل مسکونی در منطقه آسیاباد خیابان ۱۲، منزل مسکونی در منطقه خشایار بین هلالی و غزنوی و منزل مسکونی در کوی فدک به علت نشت گاز از اجاق گاز تک شعله با تلاش نیرو‌های عملیاتی مهار شدند.

او اطفاء حریق در ساختمان متروکه در منطقه بهزادشهر و نیزار حدفاصل میدان سیدخلف به سمت پل شهید دقایقی را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور عنوان کرد و افزود: آتش سوزی‌ها در انباری در پشت بام ساختمان مسکونی در منطقه منبع آب به علت روشن گذاشتن زغال، کارگاه نجاری در منطقه دغاغله به علت حرارت دیدن خاک اره در اثر اصطکاک تیغه برش مهار شدند.

قنبری به مهار آتش سوزی نخاله‌های ساختمانی در مسیر راه بند لوله سازی، ساختمان متروکه در سلمان فارسی جنب مسجد انصاری اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان با اعزام به منطقه کیانپارس چهارراه پهلوان با تصادف یک دستگاه پراید با سطل زباله شهرداری مواجه شدند و باایمن سازی مسیر از بروز حادثه برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز؛ نیرو‌های آتش نشانی در عملیات‌های نجات از کابین آسانسور در منطقه کیان آباد خیابان ۱۸ غربی و کیانپارس بین خیابان ۸ و ۹ شرقی، پردیس، ۵ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار