پایان عمر آتش به دست آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۴ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز در نقاط مختلف این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را ۱۴ مورد اعلام کرد و گفت: حریق نخلستان در مسیر بلوار ساحلی و کارخانه تولید زغال فشرده در خیابان ثامن ۶ کوی سیاحی اطفاء شد.

او افزود: اطفاء حریق منزل مسکونی در کوی آغاجری نبش شکوفه به علت فرسودگی آبگرمکن و نشت گاز، مطب در مجتمع پزشکی در منطقه کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی به علت اتصال برق کولر و منزل مسکونی در مسیر میدان سه راه تپه انجام شدند و یکی از ساکنان که بر اثر این حادثه از ناحیه دست دچار سوختگی شده بود، تحت درمان نیرو‌های اورژانس قرار گرفت.

قنبری اظهار داشت: همچنین آتش سوزی جنگل در مسیر اهواز اندیمشک مقابل الباجی، کنتور برق ساختمان مسکونی در مناطق فاز یک پادادشهر خیابان مرداد غربی و ۲۴ متری خیابان آهنگری از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش نیرو‌های عملیاتی به شمار می‌روند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به اعزام آتش نشانان به منطقه کمپلو خیابان انقلاب اشاره و بیان کرد: آتش نشانان در محل مذکور با خودسوزی زن ۵۵ ساله مواجه شدند و او را به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند، همچنین آتش نشانان در عملیات نجات کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کیانشهر، کیان آباد، باهنر خیابان آموزگار و عملیات نجات محبوس شدگان در اماکن مسکونی در منطقه حصیر آباد و بهارستان، ۵ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.