مهار آتش سوزی و امداد و نجات، قصه بی پایان فداکاری آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به تشریح ۱۲ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات انجام شده طی دیروز در نقاط مختلف پرداخت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۲ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز در نقاط مختلف این کلانشهر با تلاش نیرو‌های عملیاتی اشاره کرد و گفت: حریق منزل مسکونی در کوی ملت منازل توانیر به علت اتصال برق هواکش و حریق در طبقه ۴ واحد مسکونی در منطقه ملی راه خیابان مانی به علت اتصال برق در سقف کاذب اطفاء شد.

او افزود: همچنین آتش نشانان شعله‌های آتش در منزل مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان سروش شرقی که به علت اتصال برق ام کی کولر رخ داده بود و منزل مسکونی در منطقه پردیس خیابان دادگر به علت اتصال برق جعبه تقسیم را مهار کردند.

قنبری اطفاء حریق پیک نیک در تراس واحد مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان مهر شرقی، کنتور برق کافه در منطقه گلستان خیابان اسفند، کنتور برق مسکونی در خیابان جهانیان بین سلطانی و یوسفی، حریق کپسول گاز در منزل مسکونی در منطقه زرگان را از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش نشانان عنوان کرد.

این مقام مسئول با اشاره به برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ و پراید در مسیر دغاغله و نجات یک زن ۳۸ و مرد ۴۰ ساله از دورن اتاقک خودرو اشاره کرد و اظهار داشت: تیم غواصی سازمان جسد مرد ۴۱ ساله غرق شده در رودخانه کارون را با عملیات جستجو در مسیر جاده ساحلی شرقی خارج و به عوامل انتظامی تحویل دادند، همچنین در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در کوی ملت انتهای خیابان ۱۸ عامری و کوی نفت، ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.