آغاز ثبت‌نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی زرند از آغاز ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه شهرستان در سی و سومین جشنواره امتنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا ابراهیمی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند از آغاز ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه شهرستان در سی و سومین جشنواره امتنان خبر داد.

او ضمن اعلام این خبر گفت: همانند سال‌های گذشته، امسال نیز جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید شهرستان دعوت به حضور در این رویدا مهم استانی و ملی را دارد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه در پورتال جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir از سه شنبه ۲۷ مهرماه ماه آغاز و تا چهارشنبه ۲۶ آبان ماه به مدت یک ماه ادامه دارد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: انگیزه بخشی و افزایش همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران است.

ابراهیمی ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با تعامل جامعه کار و تولید و بنگاه‌های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید شهرستان در سطح ملی باشیم.

او در پایان اضافه کرد: انتظار می‌رود کارفرمایان و کارگران خلاق شهرستان هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کرده و واحد‌های صنعتی و معدنی نسبت به مجموعه تحت امر خود اطلاع رسانی لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار