تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان از تمدید مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد وفائی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان با اشاره به اهمیت اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و کتابخوانی گفت: برای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) و بخش ویژه حضرت مهدی (عج)، در حال برگزاری است.

او افزود: در دهمین دوره برگزاری این جشنواره به رغم مشکلات و چالش‌های پیش رو به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشور که به حذف بخش مکتوب این جشنواره و تمرکز بر شرکت از طریق فضای مجازی منجر شد، که با استقبال و مشارکت بسیار خوب هم استانی‌های کرمانی برگزار شد.

وفائی اظهار امیدواری کرد: امسال هم سهم خوب استان کرمان مشارکت حداکثری در این مسابقه داشته باشد.

او با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی و در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال در بستر الکترونیک برگزار می‌شود، بیان کرد:علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، به صورت فردی یا خانوادگی از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوانی، چهارگزینه ای، شعرسرایی، پویش برای امام زمانم، داستان کوتاه (داستانک)، دل نوشته و متن ادبی، قصه گویی، تولید آثار هنری، چاپ و انتشار منابع برتر (ویژه ناشران)، مروجان فرهنگ رضوی (ویژه کتابداران) برگزار می‌شود.

همچنین علاقه مندان می‌توانند برای دریافت فایل منابع به آدرسwww.samakpl.ir  و یا به منظور دریافت امانی، فیزیکی کتاب‌های جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار