مدیران کارآمد اقتصاد یک کشور را می‌سازند

خوانساری گفت: مدیران کارآمد اقتصاد یک کشور را می‌سازند و حکمران یک کشور خواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گرد همایی بزرگ مدرسه کسب و‌کار دانشگاه امیر کبیر و اتاق بازرگانی تهران در روز دوشنبه ۲۶ مهر با حضور رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر، رئیس اتاق بازرگانی تهران ورئیس مدرسه کسب و کار دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد.

مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: علت این که بعد از انقلاب اقتصاد ایران همچنان به عنوان یک اقتصاد موفق با وجود منابع طبیعی و نیروی انسانی بسیار زیاد در دنیا معرفی نمی‌شود عدم استفاده درست و به جا از تمام این پتانسیل‌ها خواهد بود.

او گفت:در کنار تمام مسائلی از جمله تحریم‌ها قطع ارتباط با دنیای خارج از عدم توجه به کارآمدی مدیران و به کارگیری مدیران کارآمد از دیگر مشکلات اساسی ما در داشتن یک اقتصاد موفق خواهد بود.

خوانساری افزود: مدیران کارآمد اقتصاد یک کشور را می‌سازند و حکمران یک کشور خواهند شد. در دهه ۴۰ و ۵۰ اقتصاد را در آن زمان داشتیم که مدیران بسیار کارآمد به موفقیت در آن زمان مشغول فعالیت بودند. تلاش کردیم تا به کمک دانشگاه‌های مختلف برای ایجاد چنین مدرسه‌ای به توافق برسیم که خوشبختانه این کار به همت و تلاش دانشگاه امیرکبیر انجام شد و مدرسه تکاپور ساخته شد که امروزه با اولین گروه از ۱۵۰ فارغ التحصیلان این مدرسه در ۵ دوره تخصصی جشن موفقیت این مدرسه را گرفته ایم.

در نهایت یادآورشد؛ ما به دنبال این هستیم تا از این طریق از خروج نخبگان جلوگیری کرده و از نخبگان ایرانی برای پیشرفت و آبادی کشور ایران استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار