تصویب ۲۶ طرح برای اجرا در بخش کشاورزی لرستان

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: ۲۶ طرح با اعتباری معادل چهارهزار میلیارد تومان و اشتغالزایی برای هفت هزارنفر در ستاد توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی استان تصویب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، اسفندیار حسنی مقدم،رییس سازمان جهادکشاورزی استان لرستان اظهار داشت: امور مربوط به صدور مجوز‌ها و پروانه‌های این تعداد طرح در دست اقدام می‌باشد و در حال حاضر تعداد ۱۱ طرح از این تعداد با اعتباریک هزارو۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای یک هزارو۷۰۰ نفر موفق به اخذ تمامی مجوز‌ها شده و عملیات اجرای این طرح‌ها کلنگ زنی و یا عملیاتی شده است.
وی ادامه داد: در این جلسه با احداث پروژه بزرگ تکمیل زنجیره تولید گوشت ماهیان خاویاری به ظرفیت ۲۰۰ تن خاویار و ۱۰ هزار تن گوشت ماهی خاویاری با حجم سرمایه گذاری یکهزارو۱۲۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی یک هزارو۳۶۰ نفر در منطقه رنگین کمان شهرستان پلدختر موافقت شد.
به گفته حسنی‌مقدم هیاتی متشکل از نمایندگان معاونت بهبود تولیدات دامی، اداره کل دامپزشکی، سازمان نظام دامپزشکی و مدیریت جهاد کشاورزی هر شهرستان به منظور احداث واحد‌های جدید پرورش مرغ گوشتی و یا توسعه ظرفیت واحد‌های مرغداری موجود باید بررسی لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار