هشدار پلیس فتا:

شبکه‌های اجتماعی پردردسر را از برنامه دانش‌آموز حذف کنید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی گفت: باتوجه به حضور ۲۴ ساعته دانش‌آموزان در فضای مجازی والدین باید مراقب گرایش فرزندانشان به سمت استفاده از سایت‌های با محتوای نامناسب باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ محمد پور رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی  گفت: با توجه به اینکه آموزش همچنان بر خط و مدارس غیرحضوری است، باید مراقبت ویژه در استفاده از شبکه‌های اجتماعی که در مربوط به این حوزه است، صورت گیرد.

وی افزود: همه معلمین و دانش آموزان فعالیت خود را به همان شبکه‌های اجتماعی متمرکز کنند و از حضور در دیگر شبکه‌های اجتماعی به خصوص شبکه‌های اجتماعی خارجی جداً خودداری کنند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی ادامه داد: در برخی شبکه‌های اجتماعی با توجه به اینکه استفاده از فیلترشکن ضروری است، به لحاظ اخلاقی موضوعات مجرمانه برای دانش‌آموزان قابل استفاده خواهد بود که این امر باید تحت نظارت قرار گیرد.

محمدپور یاد آور شد: والدین توجه کنند که فرزندانشان در استفاده از گوشی هوشمند تمام نکات ایمنی را رعایت و زمان استفاده از آن را نیز مدیریت کند.

وی بیان کرد: در استفاده از فضای مجازی باید هوشمندانه و منطبق باسواد رسانه‌ای عمل کرد که این امر هوشمندی والدین را در دجه اول می‌طلبد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.