آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی برخط ویژه فصل پاییز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: ثبت نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی برخط ویژه فصل پاییز کانون‌ها آغاز و این کارگاه‌ها در سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای گروه‌های سنی مختلف شامل در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالاپیش بینی شده است.

او افزود: کارگاه‌های علمی شامل نجوم و زیست شناسی، کارگاه‌های حال خوش زندگی شامل نوجوان جرات‌مند، فن‌بیان، گام به گام تا اندیشه و نوجوان امیدوار، شعر و قصه، کاردستی با دور ریختنی، بازی‌های فکری، کاغذ و تا (اوریگامی) بخشی از کارگاه‌های فرهنگی هستند.

حمیدی ادامه داد: با توجه به نیاز سنجی‌های انجام شده، کارگاه‌های هنری از قبیل خط تحریری، نقاشی خلاق ودر سطوح مقدماتی تا پیشرفته، ساخت عروسک‌های نمایشی، نمایشنامه نویسی، سفالگری، پویانمایی مقدماتی و بازیگری نیز در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان چنوبی تصریح کرد: در بخش ادبی کارگاه‌های داستان نویسی، حافظ خوانی، شاهنامه خوانی، نوشتن خلاق و شعر سرایی برای علاقمندان این حوزه در دستور کار قرار دارد.

او بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه‌ها تا روز ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون استان به نشانی https://khorasanj.kpf.ir مراجعه و ثبت نام کنند

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.