ساخت راه‌آهن شیراز-بوشهر در دولت سیزدهم سرعت می‌گیرد

وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل راه‌آهن شیراز-بوشهر نیز در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم در دولت سیزدهم به پیشرفت مناسبی دست پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای اداری شهرستان دیر، از تکمیل فاز دوم راه دیر-شیراز و و همچنین راه‌آهن شیراز-بوشهر در دولت سیزدهم، خبر داد.

او با تاکید بر اینکه عقب‌ماندگی‌های شهرستان دیر جبران می‌شود، اقدامات مهم دولت سیزدهم را انجام واکسیناسیون سراسری کرونا برای مردم و همچنین برنامه‌ریزی برای حل مشکلات معیشت مردم عنوان کرد.

وزیر راه‌وشهرسازی گفت: در وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کنیم تا روند ساخت و تکمیل زیرساخت‌های استان بوشهر سرعت گیرد.

عضو کابینه دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه استاندار بوشهر فردی مومن و آشنا به مسایل استان است، ادامه داد: با کمک و همراهی مجموعه دولت و مجلس، تغییرات مناسبی را در استان بوشهر ایجاد می‌کنیم.

قاسمی عنوان کرد: تکمیل کریدور سواحلی جنوب که نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد دریامحور دارد و از چابهار، آغاز و به شلمچه ختم می‌شود در حال انجام است که از پیشرفت مناسبی نیز برخوردار است. تلاش خواهیم کرد تا ۱۴۰۱ این طرح بزرگراهی در استان بوشهر تکمیل شود.

او اعلام کرد: تکمیل راه‌آهن شیراز-بوشهر نیز در دستور کار قرار دارد. تلاش می‌کنیم تا در دولت سیزدهم این طرح به پیشرفت مناسبی دست پیدا کند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مشکلات اسناد مالکیت واحد‌های مسکونی استان بوشهر حل می‌شود، گفت: تکمیل  بزرگراه ساحلی دیر به بوشهر با تامین مالی در دستور کار قرار می‌گیرد.

قاسمی با اشاره به اینکه جاده جم-شیراز پیش‌تر از محل اعتبارات وزارت نفت ساخته شده است، افزود: آغاز احداث و تکمیل فاز دوم راه جم- شیراز، با اعتبارات وزارت راه‌وشهرسازی و وزارت نفت، در دستور کار قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.