درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر/ شبی ناآرام در زندان‌های صهیونیستی

جنبش اسرای زندان‌های صهیونیستی از ملت فلسطین خواست به پا خیزد و خبرها از درگیری بین جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیستی در الخلیل حکایت دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، خبرنگار المیادین در فلسطین از وقوع درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر در منطقه باب الزاویه در الخلیل خبر داد.

هلال احمر فلسطین هم اعلام کرد که ۵۰ فلسطینی بر اثر تجاوزات نظامیان صهیونیست در ایست‌وبازرسی حواره در جنوب نابلس دچار خفگی شدند. رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند که زندان‌های این رژیم خود را برای یک شب ناآرام آماده می‌کنند.

جنبش اسرای زندان‌های رژیم اشغالگر هم پیامی را خطاب به ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی صادر کرد. در این پیام آمده است: «با یک کوره آدم‌سوزی نازیسم جدید در زندان‌های رژیم اسرائیل روبه‌رو هستیم.»

این جنبش می‌افزاید: «از کرامت و آزادی خودمان و امت عربی و اسلامی دفاع می‌کنیم. از شما می‌خواهیم تا در دفاع از آزادی خودتان و خودمان به پا خیزید؛ ما مطمئنیم که شما ما را رها نخواهید کرد.»

در ادامه پیام آمده است: «به برادران اسیرمان که با دستان خود آزادی‌شان را پس گرفتند تبریک می‌گوئیم. جوانان فلسطینی با تجاوزات نظامیان اشغالگر در شمال بیت لحم مقابله می‌کنند.»

روز دوشنبه ۶ اسیر فلسطینی عمدتا وابسته به جنبش جهاد اسلامی موفق شدند از طریق تونلی که از داخل زندان جلبوع در سرزمین‌های اشغالی به خارج آن حفر کرده بودند، فرار کنند.

گروه‌های مختلف مقاومت در فلسطین ضمن تبریک این موفقیت مهم، بر حمایت خود از اسرای در بند رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

علی‌رغم آن‌که رژیم صهیونیستی تلاش‌های بسیاری را برای پیدا کردن این اسرا انجام داده، اما هنوز نتوانسته ردی از آن‌ها پیدا کند.

نفتالی بنت امروز در یک نشست امنیتی با ادعای آمادگی برای مقابله با سناریو‌های مختلف اذعان کرد که فرار این اسرا می‌تواند بر همه جبهه‌ها تأثیر مستقیم بگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
نکنه سر اون شیش نفرو کرده باشن زیر آب. بعد الکی گفتن در رفتن.
آخرین اخبار