کمک اورژانسی بنیاد علوی به بیمارستان اسدیه

مسئول نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان درمیان از خریداری و تحویل یک دستگاه آمبولانس برای بیمارستان خاتم الانبیا شهر اسدیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، پور مهدوی مسئول نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان درمیان در نشست خبری گفت: یک دستگاه آمبولانس به ارزش ۲ میلیارد تومان خریداری شده و کار‌های انتقال آن از تهران در حال انجام است و تا ۱۰ روز آینده تحویل بیمارستان خاتم الانبیا شهر اسدیه می‌شود.

او با اشاره به اینکه شهر اسدیه تا مرکز استان ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد افزود: یک دستگاه اکسیژن ساز ۳۰۰ لیتری از سوی بنیاد علوی به بیمارستان خاتم الانبیا اختصاص داده شده است.

پور مهدوی ادامه داد: همچنین ۱۲ دستگاه اکسیژن ساز خانگی که هر کدام ۱۵ میلیون تومان ارزش دارد وقف حوزه سلامت شهرستان شده است و به صورت امانت بسته به نیاز در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

مسئول نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان درمیان به امضای ۳ تفاهم نامه با ۳ بیمارستان اشاره کرد و تصریح کرد: بیمارانی که تحت حمایت کمیته امداد هستند و به واسطه بیماری‌های مختلف توان مالی برای درمان ندارند مورد حمایت بنیاد علوی قرار می‌گیرند و تا کنون ۲۰ میلیون تومان به صورت پیش پرداخت برای این بیمارستان‌ها واریز شده است.

او گفت: تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی از مادران باردار و شیرده را در شهرستان درمیان آغاز کردیم و هر ماه معادل ۲۵۰ میلیون تومان بسته حمایتی توزیع می‌شود که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

پور مهدوی با بیان اینکه پارسال ۱۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد تومان از سوی بنیاد علوی اهدا شده است عنوان کرد: امسال نیز ۲۰۰ سری جهیزیه با اعتبار ۲ میلیارد تومان با مشارکت مردم اهدا خواهد شد.

مسئول نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان در میان با بیان اینکه یک جهش در توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در شهرستان درمیان داشته ایم اظهار کرد: ۱۴ چمن مصنوعی در سالن‌های ورزشی با مشارکت اداره ورزش و جوانان در حال اجرا است.

او گفت: ساخت ۱۸ کلاس درس در شهر‌های قهستان و طبس مسینا و روستای بورنگ با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس با اعتبار ۴ میلیارد تومان در حال اجرا است که در شهر طبس مسینا و روستای بورنگ در حال اتمام است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

پور مهدوی به تعمیر خانه محرومین اشاره کرد و گفت: این امر در حال اجرا است و تا کنون ۵۰ درصد آن با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

مسئول نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان در میان گفت: بنیاد علوی از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ پس از انجام مطالعات و شناسایی منطقه در ۶ ماهه دوم سال کار خود را در شهرستان درمیان آغاز کرد که مجموعا ۳۵ میلیارد تومان تا امروز در شهرستان درمیان تبدیل به خدمت شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار