فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی:

باید در همه زمینه ها خودکفا شویم

سردار قاسمی گفت: باید تلاش کنیم تا در همه زمینه های علمی و پژوهشی خودکفا شویم و موانع را از پیش پای نخبگان برداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در مراسم معارفه مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) استان با اشاره به موانع پیش روی نخبگان و عدم حمایت از آن‌ها گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا موانع را از پیش پای نخبگان و مخترعان کشور برداریم تا هر چه زودتر انتظار رهبری در زمینه شبکه تولید علم با راهبرد عالمانه محقق شود.

او با اشاره به استعداد‌های بسیاری که در کشور وجود دارد افزود: بسیج علمی، پژوهشی سپاه نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا زمینه شکوفایی این استعداد‌ها فراهم شود و ابتکارات و خلاقیت‌ها به مرحله تولید برسند.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه اساس اسلام بر علم است و در این راه شهدای بسیاری هم تقدیم کرده ایم، ادامه داد: همان طور که امروز جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌هایی همچون پهپاد و سایبری توانسته در جهان زبانزد باشد، می تواند با تلاش در همه زمینه ها خودکفا شود.

در این مراسم سرهنگ فرخنده به عنوان مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی معرفی و از زحمات سرهنگ عظیمی فر قدردانی شد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار