تأمین ۵۹ تانکر آبرسانی روستایی در پویش احسان زندگی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از تأمین ۵۹ تانکر آبرسانی روستایی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، امامی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در نشست خبری پویش احسان زندگی گفت: با بررسی‌های انجام شده مشترک شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی و ستاد اجرایی فرمان امام استان، در پویش احسان زندگی تفاهم نامه‌ای به منظور تأمین و تعویض تانکر‌های ثابت ۴۰ روستای استان امضا شد.

او با اشاره به اینکه تانکر‌های ثابت تعداد بالغ بر ۴۰ روستا عمر مفید خود را از دست داده اند و از شرایط بهداشتی مناسبی برخوردار نیستند افزود: این تفاهم نامه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان بین شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی و ستاد اجرایی فرمان امام به امضا رسید.

امامی با اشاره به اینکه دو سوم این اعتبار توسط ستاد اجرایی فرمان امام و یک سوم آن توسط شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تأمین شده است اظهار کرد: امیدواریم با تداوم همکاری‌های بین شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی و ستاد اجرایی فرمان امام و حمایت‌های مالی ستاد اجرایی فرمان امام بتوانیم در ۲ سال آینده روستا‌های بالای ۲۰ خانوار را آبرسانی کنیم و جشن آبرسانی به این روستا‌ها را در سال ۱۴۰۱ برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه اعتبار مناسبی در اختیار داریم عنوان کرد: پروژه‌های این نهاد از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و در ماه‌های آینده از پروژه‌های آبرسانی که با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در ۷ روستا در حال اجرا است بهره برداری خواهیم کرد.

او گفت: پارسال هم براساس تفاهم نامه‌ای که بین ستاد اجرایی فرمان امام و شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی برای تأمین تانکر‌های سیار روستایی امضا شد حدود ۲ میلیارد تومان مشارکت بنیاد برکت بود که در قالب ۷ تانکر آبرسانی محقق شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.