در طول هفته دولت؛

۳۹۳ پروژه عمرانی در سطح استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در طول هفته دولت تعداد ۳۹۳ پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، آیدین رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی رضائیه امروز هفتم شهریور ماه در آئین بهره‌برداری از ۱۶ کیلومتر روکش و آسفالت جاده اشنویه-نقده به‌صورت نمادین از ۶۰ کیلومتر پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور‌های شریانی استان، ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی از اقدامات صورت گرفته، اظهار داشت: توسعه راه‌ها مهم‌ترین مبادی برای توسعه‌یافتگی و پیشرفت در هر منطقه و کشوری است.

وی با اشاره به اقدامات ارزنده دولت در بخش‌های مختلف در استان به‌ویژه در بحث احداث راه و تبدیل راه‌های اصلی به بزرگراهی، خاطر نشان کرد: با اتمام و انجام پروژه‌های مواصلاتی قدم‌های مؤثری در راستای تحقق خواسته‌های مردم برداشته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به این‌که بهبود و بهسازی راه‌های روستایی از عوامل مهم در جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها و سایر نقاط است، بیان کرد: این موضوع سبب ایجاد مدیریت متوازن در شهر‌ها و روستا‌ها نیز می‌شود. همچنین ارائه خدمات متناسب و متوازن به عموم از دستورات ویژه دوت است که باید بیش‌ازپیش به این مهم توجه کرد.

رحمانی تصریح کرد: استان آذربایجان‌غربی به کارگاه عظیم راهداری و راهسازی در طول سال‌های گذشته مبدل شده و اقدامات عملیاتی بسیار خوبی در بحث راه انجام شده که می‌توان از این میان به کریدور غرب کشور که یک‌سوم آن در استان واقع شده اشاره کرد.

وی تصریح کرد: تعداد ۳۹۳ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ‌بر ۷۴۲ میلیارد تومان در این هفته افتتاح شده و کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی یادآور شد: علی‌رغم مشکلات اقتصادی دولت و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به دنبال استفاده حداکثری از نهایت توان دستگاه‌ها و سازمان‌ها هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.