تزریق واکسن کرونا به ۴ هزار راننده تاکسی، اتوبوس و وانت در ارومیه

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از تزریق واکسن کرونا به ۴ هزار راننده تاکسی، اتوبوس و وانت در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در این شهر، چهارهزار راننده دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

ناصر سعید آبادی  افزود: روند واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در مجموعه اداره اتوبوسرانی واقع در خیابان شهید باباساعی از ۶ مرداد ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تزریق واکسن ویژه فعالان ناوگان حمل ونقل عمومی با ارائه کارت هوشمند فعالیت و بهره برداری و کارت ملی و بر اساس زمان‌بندی اعلام شده در ۲ شیفت صبح و بعداز ظهر انجام می‌شود.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه ادامه داد: واکسیناسیون رانندگان فعال ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس بخشنامه‌های دریافتی الزامی است.

سعیدآبادی گفت: برای اطمینان خاطر مسافران شهری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ جان رانندگان از فعالیت رانندگانی که جهت دریافت واکسن کرونا اقدام نکنند، جلوگیری کرده و مجوز فعالیت آن‌ها تمدید نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.