آغاز آسفالت راه‌های روستایی چالدران

با مشارکت بنیاد علوی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی چالدران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، آسفالت راه‌های روستایی چالدران با هدف بالا بردن شاخص راه آسفالته روستایی در روستا‌های بخش مرکزی و دشتک چالدران اجرا می‌شود.

شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برنامه برای آسفالت ۴۳ کیلومتر از شبکه راه‌های روستایی برای سال ۱۴۰۰ داریم که ۲۲ کیلومتر آن جهت اجرا با پیمانکار عقد قرار شده و ۲۱ کیلو متر مابقی آماده آسفالت ریزی است.

پیام مدیر دفتر بنیاد علوی در چالدران نیز امسال بر اساس تفاهم نامه فی ما بین ما بین بنیاد علوی و اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان مقرر شده با تخصیص دادن ۱ هزار تن قیر ۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی چالدران با اعتبار نزدیک به ۸۰ میلیارد ریال بهسازی و آسفالت ریزی شود.

در قالب این طرح با تحت پوشش قرار دادن ۶۰۰ خانوارراه ارتباطی ۲۰ روستا بهسازی و آسفالت ریزی می‌شود.

شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین گفت: شهرستان چالدران به دلیل محرومیتی که در بحث راه آسفالت  روستایی دارد انشالله برنامه ریزی شده این ۴۳ کیلومتر راه آسفالت  با اولویت روستا‌ها به اتمام برسد باقرزاده رئیس اداره

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالدران نیز در این باره گفت: شهرستان چالدران دارای ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان راه ۱۱۵ کیلومتر راه آسفالته است که با اختصاص قیر از سوی بنیاد علوی شاخص راه آسفالته روستایی در این شهرستان افزایش خواهد یافت.

با بهره برداری از طرح‌های بهسازی و آسفالت ریزی راه‌های روستایی در دست اجرا شاخص بهره مندی روستاییان این شهرستان از مزایای راه آسفالته با ۸ درصد افزایش به ۳۳ درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.