قیمت هویج قطره چکانی پایین می‌آید

هویج مدتی است سوار بر موج گرانی است و هر روز از روز قبل گران‌تر می‌شود و وعده‌ها از کاهش قیمت آن طی روزهای آتی خبر می‌دهد.

حیدری رئیس اتحادیه میوه و تره بار بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: کاهش قیمت هویج در میادین میوه و تره بار بیرجند از دیروز شروع شده و قیمت آن نسبت به دیروز کیلویی ۳ هزار تومان کمتر شده است که تا آخر هفته قیمت آن به طور محسوسی کاهش پیدا می‌کند.

او افزود: از دلایل بالا رفتن قیمت هویج می‌توان به محدود بودن تولید و توزیع آن از یک منطقه و صادرات آن اشاره کرد که طی هفته‌ی آینده با وارد کردن هویج از دیگر شهر‌ها قیمت آن کاهش می‌یابد.

حیدری ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور قیمت هویج به روال قبل که همان زیر ۱۰ هزار تومان بود برسد و دیگر شاهد افزایش غیرعادی قیمت آن نباشیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار بیرجند تصریح کرد: باقی میوه و تره بار افزایش قیمت زیادی نداشته است و بالا بودن قیمت هر محصول بسته به کیفیت آن متفاوت است.

او در پایان بیان کرد: به طور مثال هندوانه‌ی شیراز در حال حاضر در میدان تره بار بیرجند کیلویی ۵ هزار تومان به فروش می‌رسد که دلیل بالاتر بودن قیمت اش نسبت به نمونه‌های دیگر هندوانه‌ی موجود در میدان تره بار، کیفیت بالاتر آن است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.