اعلام همبستگی وزیر دفاع یمن با همتای سوری خود در مقابله با مداخلات خارجی

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در پیامی به وزیر دفاع سوریه بر همبستگی نیرو‌های مسلح صنعاء با دمشق برای مقابله با مداخلات آشکار خارجی تأکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وکاله الصحافه الیمنیه، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن پیامی تبریکی برای همتای سوری خود «علی عبدالله ایوب» به مناسبت ابقای او در وزارت دفاع سوریه در دولت جدید این کشور فرستاد.

او در این پیام ضمن اعلام همبستگی با همتای خود در مقابله با متجاوزان، درباره تقویت ارتباط و هماهنگی میان دو ارتش و ملت برادر سوریه و یمن ابراز امیدواری کرد.

وزیر دفاع یمن افزود: نیرو‌های مسلح یمن در کنار برادران در سوریه در مقابل مداخلات آشکار خارجی ایستاده‌اند. مبارزه جانانه نیرو‌های مسلح سوریه و شکست کشور‌های متجاوز و استکبار جهانی در جنگ این کشور ستودنی است.

اعضای کابینه جدید سوریه به ریاست «حسین عرنوس» هفته گذشته و چهار روز پس از اعلام فرمان تشکیل دولت جدید در حضور «بشار اسد» رئیس جمهور این کشور سوگند یاد کردند.

با وجود پیروزی ارتش سوریه بر تروریست‌های داعش در این کشور و محاصره شدن عناصر باقی مانده در استان ادلب، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و ارتش سوریه به بهانه‌های مختلف شمال سوریه را هدف حملات خود قرار می‌دهند و قوانین بین المللی و حاکمیت دمشق را زیر پا می‌گذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار