سید حسن نصرالله: ما سرباز ولی فقیه هستیم/ کشتی حامل سوخت ایران به زودی عازم لبنان می‌شود

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز عاشورا تاکید کرد که آمریکا در پشت پرده فتنه های لبنان نقش دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت عاشورای حسینی، به تحولات اخیر در منطقه پرداخت و با اشاره به خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان گفت: پس از شکست آمریکا در افغانستان، چشم‌ها در ماه‌های آتی به سوی اشغالگری آمریکا در عراق و سوریه دوخته خواهد شد.

خروج نیروهای آمریکایی یک پیروزی است

سید حسن نصرالله همچنین با اشاره به مسأله خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق گفت: تصمیم عراق برای خروج نیرو‌های آمریکایی از کشور از الان تا پایان سال جاری نیز دستاورد و پیروزی محسوب می‌شود. عراقی‌ها باید آموزش ۲۰ ساله ارتش افغانستان از سوی آمریکایی‌ها را در محاسباتشان برای باقی ماندن مشاوران و مربیان آمریکایی لحاظ کنند. دولت آمریکا رأس ظلم و ظغیانگری در جهان هست.

بر موضع خود در حمایت از ملت یمن، بحرین و فلسطین تأکید می کنیم

وی همچنین با اشاره به تجاوزگری ائتلاف سعودی علیه ملت یمن تصریح کرد: ما بار دیگر بر موضع خود در خصوص جنگ خصمانه علیه یمن و ملت مظلوم این کشور که باید متوقف شود، تأکید می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ما بار دیگر بر موضع خود در ایستادن در کنار ملت مظلوم بحرین که حقوق طبیعی آن‌ها سلب شده و دانشمندان و بهترین زنان این کشور به زندان انداخته شده اند، تأکید می‌کنیم.

او گفت: ما بار دیگر بر نیروی مقاومت و آمادگی آن تأکید می‌کنیم و می‌گوییم، آنچه در اطراف ما می‌گذرد، نمی‌تواند توانایی ما را تحت تأثیر قرار داده و یا در توسعه توانایی تسلیحاتی ما تأثیر بگذارد.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به لزوم حمایت از ملت مظلوم فلسطین، تصریح کرد: بار دیگر همه را به حمایت از ملت فلسطین در کرانه باختری، نوار غزه در محاصره و قدس و در خارج فلسطین دعوت می‌کنیم تا بتوانند سرزمین خودشان را از رودخانه تا دریا پس بگیرند.

ما سرباز ولی فقیه هستیم

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین با رد اتهامات در خصوص مداخله ایران در امور لبنان گفت: ایران هیچ گاه در در تشکیل دولتی در لبنان و یا تعطیل کردن آن مداخله نکرد؛ بلکه طرف‌های خارجی دست به این کار زدند. ما از ایران تشکر می‌کنیم که دائما در کنار ملت لبنان ایستاد تا سرزمین مان را آزاد سازیم و جلوی تجاوزگری را بگیریم.

دبیر کل حزب الله لبنان همچنین با بیان اینکه «ما سرباز ولی فقیه هستیم» افزود: با وجود آنکه محاصره و تحریم‌ها و فشار علیه ایران بوده، ایران هیچ روزی از هم پیمانانش دست نکشید و دوستانش را خوار نساخت. دست قطع شده شهید سلیمانی بر خاک فرودگاه عراق شاهدی بر این مسأله است که ایران از دوستانش دست نکشید. ایران در طول ۴۰ سال گذشته، در امور لبنان دخالت نکرد.

سید حسن نصرالله اتهامات علیه حزب الله را رد کرد

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین در خصوص اتهامات به حزب الله گفت: متهم کردن ما به تعطیل ساختن دولت جدید لبنان، نیازمند دلیل است. ما خواهان تشکیل دولت شدیم و افرادی تلاش دارند تا ما را مسئول شکست در تشکیل دولت به اتهام عدم فشار آوردن به هم پیمانان مان معرفی کنند.

کشتی حامل سوخت ایران عازم لبنان می‌شود

وی در خصوص حل بحران سوخت نیز گفت: از اینجا اعلام می‌دارم کشتی حامل مواد مورد نیاز تا ساعاتی دیگر از ایران به مقصد لبنان برای پایان بخشیدن به بحران سوخت راه می‌افتد. کشتی نخست ما که از ایران می‌آید، حامل مازوت است که اولویتی بارگیری می‌شود؛ زیرا با زندگی مردم مرتبط است و این کشتی و سایر کشتی‌های دیگر که می‌آیند، به سلامتی به مقصد خواهند رسید.از لحظه آغاز حرکت کشتی ایرانی، ما آن را به مثابه خاک لبنان در نظر خواهیم گرفت. ما ذلت مردم‌مان را نمی‌پذیریم».

بهانه آمریکایی ها در ماندن در سوریه، ادعایی دروغین است

او با اشاره به حضور نیروهای آمریکایی در سوریه گفت: بهانه آمریکایی ها در ماندن در شمال سوریه، کمک به مبارزه با داعش است و این، ادعایی واهی و دروغین است. نیروهای آمریکایی باید شرق فرات را ترک کنند. هدف آنها از این حضور، سرقت نفت سوریه است.

وی با اشاره به تلاش آمریکایی ها برای راه اندازی جنگ اقتصادی و رسانه ای علیه ملت لبنان گفت: می دانیم که این دولت آمریکا است که این جنگ را اداره می کند. سفارت آمریکا در منطقه عوکر (در شمال بیروت) لانه مستقیمی است که این جنگ اقتصادی و رسانه ای را اداره می کند. سفارت آمریکا پشت همه این تحریک رسانه ای لبنانی ها علیه یکدیگر، قرار دارد.

او در ادامه افزود: ما می دانیم که سفیر آمریکا شخصا با برخی از آن هایی که جمعیت های جامعه مدنی نامیده می شوند، دیدار می کند و از آن ها درخواست هایی می کند و آن ها را تحریک و حمایت مالی می کند. 

وی گفت: در برابر دوست و دشمن، بر قدرت و استقامت مقاومت تاکید می کنیم و هیچ کسی نخواهد توانست به آن دست درازی کند. ما بیش از هر زمان دیگر به درست بودن تصمیمات مان و مقاومت و نزدیک بودن خودمان به پیروزی ایمان داریم.

اوو گفت: سفارت آمریکا یک نمایندگی دیپلماتیک در لبنان نیست بلکه یک سفارت توطئه‌افکن علیه ملت لبنان است. سفارت شما در بیروت شکست خواهد خورد؛ همانطور که پیشتر متحمل شکست شد. به کسانی که به آمریکایی‌ها و سفارت آن‌ها در بیروت تکیه می‌کنند، می‌گویم که تجربه افغانستان را در نظر بگیرید. به کسانی که به آمریکا‌یی‌ها و سفارت آن‌هادر بیروت تکیه می‌کنند، می‌گویم سگ‌های پلیسی که برای محافظت از آن‌ها استفاده می‌کنند، از شما به آن‌ها نزدیک‌تر هستند».

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: حاکمیت در منطقه باید متعلق به ملت‌ها باشد و ثروت ها، نفت، منابع آبی و زمین‌ها باید در اختیار ملت‌ها قرار گیرد.الحشد الشعبی از بزگترین نمادهای پاسخ به فتوای مرجعیت دینی در نجف هست.

این نسل مقاومت شکست نخواهد خورد

سید حسن نصرالله همچنین در ادامه افزود: : در برابر دوست و دشمن، بر قدرت و استقامت مقاومت تاکید می کنیم و هیچ کسی نخواهد توانست به آن دست درازی کند.

ما بیش از هر زمان دیگر به درست بودن تصمیمات مان و مقاومت و نزدیک بودن خودمان به پیروزی ایمان داریم.

اوهمچنین گفت: گفت: این نسل مقاومت ما، با طوفان، تهدید و ایجاد شرایط مختلف، شکست نخواهد خورد. ما به دنبال کمک کردن به ملت خودمان هستیم و نمی خواهیم هیچ کسی را به چالش بکشیم.  

از امام حسین عزت را می آموزیم

دبیر کل حزب الله لبنان از امام حسین (ع) ، یاران و شهدای کربلا، عزت اراده و استقامت در مسیر خودمان را می آموزیم.

به اسلام و مقدسات می گوییم، اگر یک میلیون بار کشته و سپس آتش زده شویم، هرگز امام حسین (ع) را رها نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بچه ها بی بصیرت نباشیم خاورمیانه تحت سیطره ماست تا چن سال آینده
اینجوری مقابل قدرت های بزرگ میتونیم بایستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بچه ها بی بصیرت نباشیم خاورمیانه تحت سیطره ماست تا چن سال آینده
اینجوری مقابل قدرت های بزرگ میتونیم بایستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
اللهم احفظ سیدنا الامام خامنه ای ....................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
اگه واقعن بجاش پول بدن خوبه!چه فرقی میکنه باهنداگه پول بدن واقعن!این پول که بدست ملت نمیرسه لااقل بگیرین خودتون وآقازداه هاتون خرج کنین ک نگن مفتی سوخت دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
چطور بدون اجازه دولت لبنان کشتی سوختی می خرن
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
بنزین واسه خودمون 3000 واسه بقیه مجانی !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مجانی نیست داداش چندبرابرپولشو می گیریم.اینو به این مغزآکبند وبی بی سی پرکنت بفهمون.
Russian Federation
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
همه کامنت ها احساسی هست. یکی گفته مرگ بر اون،لعنت بر اون یکی،نابود کننده حق،جنایت کار،کودک کش! ماشاالله همه هم فقط ادعا دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
سلام من یه دختر اهل سنت هستم و تا به یاد دارم همیشه به اعتقادات شما خواهران و برادران اهل تشیع احترام گذاشتم و میگذارم و حتی از شما دفاع کردم ولی چیزی که باعث رنجش من میشه اینکه بعضی از شما یا از روی ناآگاهی یا تعصب به بزرگان و اعتقادات ما توهین میکنید و هیچ نهاد و شخصی جلوی این تفرقه و بی ادبی نسبت به بزرگان ما رو نمی‌گیره و باز هم میگم واقعا متاسفم
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
خب که چی؟ الان با این نظرت میخوای بین شیعه و سنی تفرقه بندازی؟
Turkey
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
مشکوک میزنی.متن خبر خوندی؟ چه ربطی به شیعه و سنی داره؟ هدفت چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
ما تریبونی نداریم که صدا مون رو به گوش مسئولین برسونیم به خاطر همین زیر این خبر نظر نوشتم دیروز یه ویدئو منتشر شد که عده ای دارن در مراسم عزاداری به بزرگان اهل سنت توهین می کنن و من فقط خواستم بگم این عده میخوان بین شیعه و سنی اختلاف به وجود بیارن نه اینکه خودم باعث تفرقه بشم لطفاً متن رو کامل بخونید و بعد نظر بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
کاملا درسته.ایکاش عده ای این موضوع رو بفهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
امام حسین علیه السلام تو را نگه دارد سایه ات مستدام با مرام شجاع ای زینت رفاقت به معنای واقعی ای جوانمرد با صفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بس کنید بابا
همش مرگ بر این مرگ بر اون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
پولش چی میشه؟
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
هبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
تاجرهای لبنانی خریدند. خیال کردی اگه ایران نفت مفت به کسی میداد با این تحریمهایی که روی هیچ کشوری اعمال نشده تا الان تو نون برا خوردن داشتی چه برسه به اینترنت که بخوای مضخرفات یه مشت زرد رو تکرار کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
واقعا نمیدونی یا خودت رو به نادانی زدی؟ مانفت مفت به کسی نمیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
سلام برسید مقاومت مردیکه برایاسلام هم وغمخودراکذاشتهاست همه ماجانثار وپیشمرک راه تو وحزبالله هستیم هرگز فراموش نمیکنیم جگونه مقاومت با تصمیم شجاعانه شما وارد سوریه شد وان جان بازیهایدرخشانراازشما اموختیم انروزکه واردسوریه شدید سید بزرگوار میدانستیم راه بزرکیرا قذم کذاشتهای وجقدرعزیز وبزرکهست ان تصمیمت منتها منتها صادقانه میگویم فکر نمیکردم نتایج ان ورود حزبالله به دمشق نابودی وفروپاشی ارتش امریکا در افغانستان شود حزبالله با ریاست وزعامت سید مقاومت بانابودکردن داعش خبیث همه نقشهایامریکارا خنثیکرد که پسلزرهای اغاز عنلیات تهاجمی حزبالله نابودی ارتش امریکا درافانستان هست انشائالله به زودی از عراق وسوره این مزدوران وتروریستهایامریکائی اخراج خواهند شد ودولت واقتصاد جهانی انقلاب اسلامی امام زمانیرا شروع خواهیمکرد ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم اغاز فروپاشی اقتصاد بردکی خزانهداریامریکا واغاز دولت واقتصاد جهانی اسلام اقتصاد اسلام منصفانهترین وجدانی ترین اقتصاد برای فردفرد وهمه جهان هست لنشائالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ۹
۱۴:۰۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
فکر کنم سرت به جای خورده اقتصاد کشور که به کلی نابود شده و از طرفی فساد و مافیا در همه جای اقتصاد جا گرفته.بعد شما میخواهید اقتصاد جهانی رو درست کنید اگه راست میگید اقتصاد خودمان را درست کنید جهانی پیش کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
دروددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
به کوری چشم دشمنان داخلی وخارجی کشتی سلامت میرسه.پولشم توسط تجارلبنانی قبلا داده شده
Russian Federation
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
این ادعای شما که فرمودید پولش توسط تجار لبنانی داده سندی هم داره که بتونیم به صحبت ادعای شما پی ببریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
حامیان امریکا=کودک کش=نژاد پرست=ظالم=بی غیرت=بی حیا=یزید=پول پرست=خسران دنیا و اخرت=و........................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اینهایی که امروز ناله می کنند، دیروز می خواستند به زور ایران را وارد جنگی بی پایان و بی نتیجه در افغانستان کنند
لعنت بر منافقین مزدور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
احسن به درایتت که کفتی کشتی ها نفتی بمانند خاک لبنان است ، اسراییل اگر دست دراز کند باید شکسته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
کسی که از آمریکا حمایت کنه روزی گردنش زیر پای سربازان آمریکایی خواهد شکست
آمریکا فقط یک ملت دوست داره اونم خودش و بقیه کلت هارو برده ی خودش میدونه حتی اروپایی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
رژیم آمریکا ملت خود آمریکا رو هم دوست نداره. رژیم آمریکا تشکیل شده از یه مشت بانکدار و صاحبهان قدرت و رسانه که تعیین می‌کنند کدوم عروسک خیمه شب بازی امروز رییس جمهوره و چه افرادی حق دارند سناتور باشند. آمریکا پر از فقیر و بیخانمانه و فاصله طبقانی بیداد می‌‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اسرائیل به زودی به دست خودش از هم پاشیده میشه
آمریکای ظالم این احساس کرده که دیگه با اسرائیل ظالم به صورت مستقیم صحبت نمیکنه و با سیاست خبیثانه اش لبنان متزلزل کرده
آمریکایی دارند منطقه خالی می کنند برای جنگ سیاسی با فتنه انگیزی در بین کشورهای منطقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مگه لبنان کشوری ورشکسته شده نیست .واقعا میخوان پولش به ایران بدن یا مجانی هستش .تا اونجایی که میدونیم لبنان کامل ورشکسته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
مگر شرکت است ورشکسته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
جالبه بعضیا منفی دادن کاری باهاشون ندارم بزار تو حال خودشون باشن
اما اونایی که دم از وطن میزنن که البته بعید میدونم از ته دل باشه باور کن هیچ قدمی برای این مملکت بر نداشتن...فقط تا یه خبری مثل این میشه جانم فدای ایران تو که راس میگی....اونی که پاش رو گذاشته روی گلوی اسرایئل حزب الله لبنانه نه توییی که نهایتا پاتو میندازی روی اون پات..نترس پولشو میگیرن میریزن تو شکم تو....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
لطفا شفاف سازی فرمایید که پول این کشتی ها با کیست یا شادم مثل ژاپن حتی کرایه بار رو هم خودمون حساب کردیمه؟
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکای کثیف و انگلیس خبیث و آل صهیون غاصب و کودککش و آل سعود و منافقین از خدا بیخبر
۱۹:۴۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
به نام خدا
الهی نسل آمریکای کثیف و انگلیس خبیثی که غده سرطانی آل صهیون غاصب کودککش را در منطقه ما ایجاد کردند را همراه خود این غده سرطانی نابود کند و آل سعود را خار و ذلیل گرداند. آمین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
انشاالله هر جا شیعه هست سربلند باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اگه قرار بود باپول بخرن از عربستان میخریدند
Netherlands
ناشناس
۰۱:۴۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
هیچی سرت نمیشه عربستان دشمن حزب الله لبنان،عربستان حامی داعش و النصر است
Canada
محمد
۱۷:۵۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
من ترجيح مى دهم که اگر قرار باشه کمکى بشه بهتره به همسايه مسلمان مون بشه که همزبان ما نيز هستند تا اينکه هزاران کيلومتر آنور کمک بکنيم. اين کمک به همسايه واجب تر است در اسلام هم داريم که آدم نبايد در وقت تنگى از همسايه اش غافل شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
خیلی مردی سید. زنده باشی انشاالله که حرف تکراری و خسته کننده در وجود نیست و یک مرد میدان واقعی هستی
Iran (Islamic Republic of)
صداقت
۱۶:۲۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا درود بر سربازان و رهبران مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
سیددلارازشما نفت بنزین ازدلاورمردان ایران زمین هرجای دنیا نفتمان رابیاری خدا خاهیم رساندهیچ ترسی حراسی ازامریکا ومتهدانش نداریم درودخدا بردللاورمردان وشیرزنان ایران زمین خدانگهدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درود سید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
حاج قاسم عزیزم کجایی؟؟
این سربلندی و افتخار رو مدیون توئیم...
الهی مهمون حضرت زهرا باشی
الهی کنار امیرالمومنین باشی
الهی الان در کنار امام حسین و حضرت زینب باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
انشالله مشکلات لبنان هم حل بشه ودر کل مشکلات همه ی کشورهای منطقه وصلح وثبات برقرار بشه به حق امام شهیدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مجانی میفرستن یا پولشو میده لبنان؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مجانی
Netherlands
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
شماره کارت ایران میگیرن بعدا واریز میکنن البته اگه بنزینامون خوب باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
نه بابا اون کره‌ای‌ها هستن که نفت میگیرن پولشو نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
حتما معامله میشه حالا بلفرض که مجانی باشد عمری حکومت پهلوی و قاجار نفت ایران را نذری امریکا و انگلیس و اسرائیل کردند آن موقع چرا تقاضای پول نکردید یعنی جرات نداشتید که مطالبه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مجانی دیگه پول چیه
Iran (Islamic Republic of)
زند
۱۹:۳۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
بله که میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اعلام کردن که تجار شیعه لبنان خریدن از ایران . زیر علم کی سینه میزنی
Italy
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
کی پول دادن که این بار بدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
چه قابلی داره نوش جانشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
پولشو دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
شیعیان امام حسین ع دلهایشان با همدیگر است و با ظلم و ستم مخالفند این امری فطری و در جان انسانهاست هر کس حق و حقیقت را دوست داشت باطنش پاک است و هر کس با حق و حقیقت مخالف بود طرفدار ظلم است و با ظالمان محشور می شود درود بر فخر عرب سید حسن نصر الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اگه کشتی ها رو آمریکای لعنتی توقیف نکنه و سوختش رو بفروشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
نه
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
سوختش رو بکی بفروشه??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
خودی ها باعث شکست هستند همانگونه که مظلومانه علی ابن ابی طالب ستمها از اطرافیان خود دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درود خدابر اولاد رسول الله وسلامی به عظمت وبزرگی اسمان به سیدعزیز باعزت وکرامت وستودنی وهحبوب دلهای حلال زادگان وارادتمندان سیدالشهدا ع وخارچشم مزدوران سرخورده عالم .خداحفظت کنه اقتدارازاده های عالم به کوری چشم دشمنان درلحظه اکاده باتمام وجود اقیانوس عظیم سپاه مهدی عج.. وسپاه سیدالشهدا وجان برکفانه خفته ولحظه شماروتشنه فرمان موعود وپایان صهیون وتاپای جان وتمام وجودفقط درانتظار فرمان ولبیک ....یا حق انشاالله زودترمحقق شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اصلش ان شا الله است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
تو خودت ولی فقیه لبنانی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
گویابعضی هاازمرگ برامریکا ناراحتن انقدرمنفی زدن ،عالم بعدازمرگ عالمی هست که هرچیزی که تواین دنیادوست داشته باشی توعالم برزخ باهاشی ،قطعا اون کسایی که امریکایی هارودوس دارن ،عالم بعدازمرگشون وحشتناکه
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۵:۲۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مجانی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مجانیاشو آمریکاییا زمان شاه بردن انگلیسی ها هم قبل از ملی شدن صنعت نفت میبردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مجانیه یا پول تو راهه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
حتما معامله میشه حالا بلفرض که مجانی باشد عمری حکومت پهلوی و قاجار نفت ایران را نذری امریکا و انگلیس و اسرائیل کردند آن موقع چرا تقاضای پول نکردید یعنی جرات نداشتید که مطالبه کنید
Italy
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
کدوم پول، دلت خوشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
ما هم وقتی بچه بودیم مهمون میومد خونمون مادرم همه غذاهارو میذاشت جلو مهمون بعد هم ماشیکم گشنه با یه لقمه نون خودمونو سیر میکردم ،نمیدونم مادرم زیادی مهمون نواز بود یا ما زیادی بچه یا مهمونا زیادی پررو !!ظاهراً این قصه تمومی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
دروغ نگو دروغ گو دشمن خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
شما بنزین میخوری یا تو مملکت بنزین کم داریم یا میتونی بنزینو به کشور دیگه ای صادر کنی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
کاربر۲۲:۰۵ اولا خیلی مشتاقی سنگ دیگرانو به سینه بزنی بزن، ولی بی زحمت از جملاتی استفاده کن که معنی و مفهوم داشته باشه! وقتی استعدادشو نداری مجبور نیستی طنازی کنی !!!ثانیا چرا اینقدر امثال شما کم ظرفیت تشریف دارند که در برابر هر صدایی از برچسب غربزدگی استفاده میکنند!!! ما تو ایران زندگی میکنیم ،شما را نمی‌دونم کجا!!!همه حق دارند نظر بدند، تو نظر خودت را ثبت کن بقیه هم نظر خودشونو!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
پولش چی میشه !!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
حتما معامله میشه حالا بلفرض که مجانی باشد عمری حکومت پهلوی و قاجار نفت ایران را نذری امریکا و انگلیس و اسرائیل کردند آن موقع چرا تقاضای پول نکردید یعنی جرات نداشتید که مطالبه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
کره و چین و ترکیه و هند که پول دارن پول نفت هایی که از ایران گرفتن نمیدن چه برسه به لبنان که چیزی نداره جز سواحلش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مسلمون ها باید با کمک به هم دیگه از وقوع عاشورا های دیگه اجتناب کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درود بر فرزند امام حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
یزیدیان که منفی داده اند به زودی به اربابتان یزید لعنتی ملحق خواهید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
فرموده امام صادق کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
هرروز عاشورا و و کل زمین کربلا
-----------------------------------------
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اونوقت این کشتیهای سوخت مجانیه یا پولش را پرداخت می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
هنوز تو این شبهات گیر کردی!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
امثال شما تا اخر عمرتون در جهل باقی خواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۴۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مجانی است بحث بقای اسلام است بحث جهاد جلوی کفر است بزار همه بدانند که کودک لبنانی داشت بخاطر بی سوختی توی بیمارستان جان می داد و سید و مولای ما امام خامنه‌ای به شیعه توی لبنان کمک کرد بزار اسراییل و آمریکا و عربستان بدانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
معلومه پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
من اشتباهی رای مثبت دادم و مخالف نطر ایشون هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
بله
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
پرداخت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۱۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
آفرین آقا رضا. بحث بقا اسلام هست. کودکان لبنان را محافظت میکنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
حتما معامله میشه حالا بلفرض که مجانی باشد عمری حکومت پهلوی و قاجار نفت ایران را نذری امریکا و انگلیس و اسرائیل کردند آن موقع چرا تقاضای پول نکردید یعنی جرات نداشتید که مطالبه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مسلمان صدای کمک بشنوه کمک نکنه دیگه مسلمان نیست دیگه چه فرقی با کفار داره
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۱:۵۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
امثال شما که مردم را جاهل میدانند.غرق در حماقت دینی هستن در جواب به ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
آقا رضا شما مطمئنی مجانیه یا دروغی نوشتی مجانیه بعدشم زور زدی خودتو ارزشی جا بزنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
آره بشین تابدن
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درود بر رهبران جبهه مقاومت وسلام بر شهیدان.انشاا... تمام سرسپردگان جبهه استکبار به حق همین روز عاشورا عزیز ذلیل تر بشوند.الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اصلش ان شا الله است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
امیدوارم کشتی ها زود برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
میرسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
ان شاءالله به امید خدا زودتر میرسند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
خدایا به حق این روز امریکا و حامیان امریکا و تایید کنندگان امریکا را نابود بگردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
خب خداروشکر حامیان امریکا یکی یکی خودشون رو ثابت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
امین یارب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
برای رفتن به محل کارم نصف ماه رو بنزین آزاد ۳۰۰۰ تومنی بزنم و سهمیه ماهانم فقط ماهی ۶۰ لیتر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
ماها که ماشین نداریم بی عدالتی است چرا از جیب ما به شما سهمیه می دهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
تو حقت هست تو به چه درد این کشور می خوری؟ سید حسن نصر الله امنیت ملی ما را تامین می کند
Iran (Islamic Republic of)
لنفوسیت T
۱۵:۱۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
امثال تو و چند نفر دیگه میان توی کامنتا و از این جور حرف های بی ربط میزنن که ذهن مردم رو منحرف کنن.
یکی میاد میگه تخم مرغ شده کیلو فلان
یکی میاد مثل تو این خرف و میزنه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
حالا چون سهميه ماهانه كم مياد ديگه بنزين صادر نكنيم؟؟
اين دو تا چه ربطي به هم دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
ربطش الان چیه به این خبر؟؟!!!!!
یعنی چی منظورت اینه که اینا رفتن مفتی دادن بنزین رو.....
این همه کشور دارن صادرات بنزین میکنن الان چون ایران تحریمه اگه صادرات کنه ما باید بگیم مفتی داده!!! اصلا با عقل جور در میاد این حرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
که چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
شما هم برو ماشین بخر مگه کسی جلوتو گرفته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
ماشین نداری بخر خوب. منم هواپیما ندارم بنزین سوپر مخصوص بهم نمیدن ، اینجور که دوستمون میگه باید به من هم سهمیه سوخت هواپیما برسه درسته؟
اگه قراره به تو سهمیه بنزین برسه باید به من هم سهمیه بنزین سوپر هواپیما برسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خب این مشکل خودته اخوی................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۳:۴۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
وطنم پاره تنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
همه ایرانیهای واقعی میدادن باید دستمون رو زانوهای خودمون باشه و یا علی بگیم نه دستمون رو شونه دیگران که ایا کمک کنن یا نه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
ای بنزین مجانی میره با درعوض دلارواردکشور میشه
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
نه عزیزم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ایرانی
۱۵:۳۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
آره عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
دلار وارد کشور میشه
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درعوض دلارواردکشور میشه??
برا کی??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
فروش بنزین در تحریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
ای آمریکا و‌انگلیس خبیث خدا شرتان را به خودتان برگرداند.
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
انشاا...
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۱۲:۳۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
ما ملت امام حسیینیم زیر باز زور و ظلم نخواهیم رفت،هیهات منا الذلة
درود بر حزب الله لبنان ،حشدالشعبی عراق ،بسیج ایران و الحوثی یمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درود بر سیستان درود بر خوزستان درود بر سنندج و کردستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
سیستان و کردستان و خوزستان و سنندج و ووووو
همش واسه ایرانه....
همه جای وطن عزیز است و مقدس....
همه چیزو باهم قاطی نکنید....
اینکه این شهرا هنوز آباد نشدند،به دلیل به کفایتی و بی مسئولیتی بعضی از مدیران شهری ست....
ان شاءالله خدا ایران رو سربلند کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
۱۴:۴۵ تفرقه نینداز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
وطنم پاره ی طنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
ادبیات یه سریا رو که اینجا میبینی دقیقا یاد مریم سما و اشرف غنی میفتی! اونا هم همین حرفا رو میزدن ولی قبل از همه از وطن پاره ی تنشون فرار کردن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درود بر همه ی مظلومان جهان
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۲۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
الهی دشمنان اسلام نابود بشن
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
انشاا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درود بر حسن نصرالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درود بر ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درود بر ایران سرافراز
ایران با اسلام سرافرازه....
سید مقاومت هم داره سنگ سرافرازی ایران رو به سینه میزنند.....
مثل حاج قاسم عزیزمان
اگر دین ندارید،لااقل آزاده باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درود بر همه مومنان جهان فرزندان حضرت آدم و حوا علیه السلام
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۱۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
الهی نسل آمریکای خبیث خشکانده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مر گ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۲:۰۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
ماباافتخار به دوستانمان کمک میکنیم ودر امپراتوران هم دخالت نمی‌کنیم نه مثل عربستان که نخست وزیر قبلی را گروگان گرفته واز همسرش یه هفته جدا کرده ومجبور به استعفا نمود.
آخرین اخبار