نباید در انتخاب شهردار کرمانشاه عجله کرد

رئیس سنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شورای شهر به عنوان یک پارلمان محلی دارای قدرت اجرایی بالایی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هاشم درویشی رئیس سنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت:پاکدستی، تعهد، تخصص و کارآمدی و وقت گذاشتن برای شورا ضروری بوده، زیرا که شورای اسلامی شهر می‌تواند با تصویب قوانین و دستور به اجرای آن‌ها و نظارت بر اجرا در سه حوزه قانونگذاری، اجرایی و قضائی فعالیت کند.

درویشی افزود: خدمتگزاری در شورای شهر بسیار اهمیت داشته، زیرا که اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در واقع نماینده یک میلیون شهروند کرمانشاهی هستند که این موضوع ارزش اجتماعی بالایی به شورای شهر می‌دهد.

او با اشاره به غفلت مسئولین از حاشیه شهر کرمانشاه و شرایط سخت زندگی در این مناطق، ادامه داد: شورای شهر باید در تمامی امورات شهری حتی امنیت نظر خود را داده و در این راستا باید تمامی ادارات ذیربط در پیشبرد امورات شهری از شورای اسلامی شهر کرمانشاه حمایت کنند.

درویشی در پایان گفت: اصول مدیریت و وحدت در آن باید در دستور کار شورا قرار گرفته و نباید در انتخاب شهردار کرمانشاه عجله کرد، زیرا که باید شهردار کرمانشاه به صورت کاملاً صحیح انتخاب شده و پرونده اجرایی تمامی گزینه‌های سمت شهردار بررسی شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار