وضعیت شهردار و شورای شهر کرمانشاه به کجا می رسد؟

فرماندار کرمانشاه درباره وضعیت شهردار و شورای شهر کرمانشاه گفت: شهردار کرمانشاه استعفای خود را خطاب به استانداری نوشته و رونوشت را برای شورا و برخی مقامات ارسال کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : معاونت عمرانی استانداری بلافاصله استعفای شهردار را بنابر دستور استاندار طی نامه‌ای به شورای اسلامی دوره پنجم منعکس کرد و به دلیل اینکه شورا تشکیل جلسه‌ای نداده بود منتظر بودیم که این استعفا در دوره ششم بررسی و اظهارنظر شود.

او گفت : هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های کشور در ارتباط با صلاحیت دو نفر از منتخبان شورای اسلامی دوره ششم اظهارنظر کرده که موقع برای بررسی و تعیین تکلیف در نشستی با حضور مسئولان ستاد انتخابات کشور و مسئولان هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی کشور در تهران مطرح و بررسی شده و امروز نتیجه این بررسی‌ها به ما ابلاغ می‌شود.

او با اشاره به اینکه امروز موضوع در حوزه استان و شهرستان بررسی و نتیجه به مردم و اعضای شورای شهر اعلام می‌شود افزود: در نشست اولیه هم مراسم تحلیف منتخبین شورای ششم و انتخاب هیئت رئیسه این شورا و سرپرستی شهردار برگزار می‌شود.

رنجبر افزود: براساس قانون انتخابات شورا‌ها هنوز شهردار قبلی در امور شهرداری مسئولیت دارد و پس از بررسی استعفا و اظهار نظر اعضای شورای ششم وضعیت سرپرستی و شهردار جدید تعیین تکلیف می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.