طرح ساماندهی گودبرداری‌های بلاتکلیف در شهر بوشهر اجرایی شد

مدیر منطقه یک شهرداری بندر بوشهر گفت: طرح ساماندهی گودبرداری‎‏های بلاتکلیف در این منطقه به عنوان یکی از مطالبه‌های شهروندان اجرایی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خداکرم ایزدپناه مدیر منطقه یک شهرداری بندر بوشهر بیان کرد: زمین‌هایی که مدت زیادی از گودبرداری آن‌ها گذشته بود باعث تجمع حیوانات موذی، ایجاد لجن‌زار و نیزار، و نارضایتی عمومی شهروندان شده بود.

او افزود: با هدف برطرف کردن خطر از بناهای مشرف به معابر عمومی که به علت فرسودگی، نبود استحکام، و احتمال سقوط یا ریزش آوار امکان  بروز خطرات جانی و مالی برای شهروندان داشتند، با همکاری سازمان مدیریت پسماند و اداره فنی وامانی شهرداری و با دستور مقام قضائی رفع خطر و تسطیح شد.

مدیر منطقه یک شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: گودبرداری‏‌های ساماندهی شده شامل گودبرداری‎های خیابان بهشت صادق وروی کوچه فردوس ۳۵، محدوده پاساژ آزادگان، مقابل مسجد لر‌های مقیم بوشهر، خیابان چمران روبه‌روی شهرداری منطقه یک، خیابان امام رضا(ع) و خیابان شهید رفعت آزاد (خیبر) است.


بیشتر بخوانید


ایزدپناه بیان کرد: امید است شهروندان و دستگاه‎ها در صورت گودبرداری در سریع‌ترین زمان برای ساماندهی آن تلاش کنند و آسایش و آرامش شهروندان را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.