محله نیایش بوشهر اولین محله سبز استان می‌شود

طرح محله سبز در استان بوشهر از محله نیایش مرکز استان شروع شد تا خانواده‌های ساکن در این منطقه با مفاهیم زیست محیطی بیشتر آشنا شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرهاد قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در مراسم افتتاحیه طرح آموزشی محله سبز گفت: طرح آموزشی محله سبز، طرحی استانی است که اجرای آن را از بندر بوشهر و محله مسکن مهر نیایش آغاز کردیم و هدف این طرح آشنایی هرچه بیشتر خانواده‌ها با مفاهیم و مقولات زیست محیطی است.

او افزود: در این طرح به مباحث مدیریت پسماند، تفکیک زباله از مبداء و بازیافت به طور خاص ورود خواهیم کرد و به همین دلیل یکی از همکاران اصلی این طرح، شهرداری‌ها هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ادامه داد: در این طرح آموزشی به مباحث صرفه جویی و مدیریت مصرف آب و نیز فضای سبز محلات نیز توجه خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


قلی نژاد با تشکر از استقبال ساکنان  محله مسکن مهر نیایش بوشهر، عنوان کرد: در مراسم آغاز اجرای طرح محله سبز، آموزش چهره به چهره شهروندان محله نیایش بوشهر با کمک تسهیل‌گران محیط زیست و کارکنان و محیط‌بانان استان بوشهر صورت گرفت و همچنین مرکز پسماند این محله افتتاح شد.

او بیان کرد: بوشهر به عنوان یک شهر دوستدار محیط زیست در کشور شناخته می‌شود و ازهمین رو امیدواریم که طرح آموزشی محله سبز با استقبال بی‌نظیر شهروندان روبه رو شود.

الله یار گرشاسبی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر نیز در این مراسم گفت: شهرداری به طور خاص و با تمام وجود با این طرح همراهی خواهد کرد و ازهمین رو کیوسک مرکز پسماند محله نیایش افتتاح شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.