فعالیت ۲۴ واحد معدنی در هشترود

فرماندار هشترود گفت: از ۶۲ واحد معدنی در این شهرستان فقط ۲۴ واحد فعال بوده و چندین معدن دیگر نیز در آستانه فعال شدن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امین امینیان فرماندار هشترود با اشاره به حوزه معادن  گفت: همه مخاطرات معادن فقط به خاطر ایجاد کارخانجات فرآوری و ایجاد اشتغال و در آمد پایدار، تحمل می‌شود و باید کارخانجات فرآوری معادن در سطح شهرستان ایجاد شود.

اوافزود:شهرستان هشترود با دارا بودن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مناسب مانند آب، برق، گاز و نزدیکی به آزاد راه و خط آهن، آماده جذب سرمایه گذاران در حوزه‌های مختلف است.

او گفت:از دیگر ظرفیت‌های این شهرستان می‌توان به توسعه بخش گردشگری اشاره کرد چرا که توسعه و درآمد از این حوزه پایدار است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: قلعه ضحاک هشترود به یک سایت گردشگری تبدیل خواهد شد و مقدمات این مهم و ثبت جهانی این سایت انجام شده است.

امینیان گفت: هر روز سال، روز خبرنگار است چرا که اصحاب رسانه به صورت شبانه روزی در امر اطلاع رسانی فعالیت می‌کنند و درد جامعه را به بالا دستی‌ها انتقال می‌دهند.

اوافزود: اگر می‌خواهیم به سوی یک جامعه تکامل یافته حرکت کنیم باید از ظرفیت خبر و خبرنگار در تمامی حوزه‌ها استفاده کنیم.

اوگفت: خبرنگاری بهترین راه خدمت به مردم است، زیرا آن‌ها می‌توانند به راحتی مرزبانان آزادی و عدالت باشند.

فرماندار هشترود در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل کمبود آرد و نان اشاره کرد و یادآور شد: ما علاوه بر سرانه، مقدار ۱۲۵ تن آرد اضافه در ماه به هشترود گرفته‌ایم، اما متاسفانه نانوایی‌ها به علت عدم نظارت کافی از طرف اداره متولی، اقدامات خودسرانه انجام می‌دهند.

انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار