فرماندار هشترود:

اعضای شورا‌ها خود را وامدار مردم بدانند

فرماندار هشترود گفت:اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها باید خود را وامدار حقوق مردم بدانند و به وظایف قانونی خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امین امینیان فرماندار هشترود در مراسم تحلیف ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر‌های هشترود و نظرکهریزی گفت: مردم به‌خوبی پای صندوق‌های رای آمدند و هوشمندانه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند در حالی که دشمن تمام تلاش خود را کرد تا مردم را از آمدن پای صندوق‌های رای منصرف کند.

اوبر وحدت و انسجام اعضای شورا‌ها تاکید کرد و گفت: یکی از آرمان‌های انقلاب عدالت اجتماعی است که شورا‌ها باید اهتمام ویژه برای عدالت اجتماعی داشته باشند.

او مشارکت شهروندی را در امر توسعه شهری مهم دانست و بر ارتقاء فرهنگ شهروندی، توسعه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و اقتصادی تاکید کرد.

فرماندار هشترود از اعضای شورا‌ها خواست احساس تعلق به منطقه خود داشته باشند و از ظرفیت‌های منطقه برای توسعه منطقه استفاده کنند.
‍در این مراسم نتایج انتخاب هیات رئیسه ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر‌های هشترود و نظرکهریزی و سرپرستان شهرداری‌های این دو شهر مشخص شد.
پس از رای گیری به مدت یکسال محمدرضا قهرمانپور به عنوان رئیس شورای شهر، سعید امنی نائب رئیس شورای شهر، رضا عباس نژاد منشی شورای شهر، حسین اکبری خزانه دار و نماینده شورای شهر در شهرستان هشترود شدند و مهدی پورصادق شهردار فعلی به عنوان سرپرست شهرداری شهر هشترود انتخاب شد.

یوسف جوادی هم به عنوان رئیس شورای شهر نظرکهریزی و نماینده شورای شهر در شهرستان، اصغر ابوالفتحی نائب رئیس شورای شهر، حسن فرج الهی منشی و خزانه دار شورای این شهر شدند.

همچنین حسن فرج الهی شهردار فعلی به مدت یک هفته به عنوان سرپرست شهرداری شهر نظرکهریزی مشخص شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.