درخشش مربیان پیش دبستانی خراسان جنوبی در همایش هویت کودکان ایران اسلامی

۸ نفر از مربیان پیش دبستانی خراسان جنوبی با ارائه آثار خود درسومین همایش هویت کودکان ایران اسلامی موفق به کسب ۴ رتبه اول، دوم و برگزیده کشوری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سومین همایش ملی هویت کودکان در راستای پرورش مبانی هویت ایران اسلامی در کودکان به‌ خصوص کودکان دوره پیش‌دبستانی و با هدف ترویج فرهنگ اسلامی، ایرانی، تقویت و انسجام هویت ایران اسلامی و پیوند هرچه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی و هویت ملی، به میزبانی استان فارس برگزار شد.

او  با بیان اینکه همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی، در ۱۰ محورمقاله، فیلم کوتاه، پویانمایی، بازی‌های کودکانه، قصه‌گویی، قصه‌خوانی؛ قصه‌نویسی، اجرای بازی‌های کودکانه در شرایط واقعی و قصه‌های قرآنی، ملی وبومی برگزارشد، افزود: در این همایش که بصورت مجازی برگزارشد، آثارمربیان پیش دبستانی وپژوهشگران استان موردپذیرش قرارگرفت وحائز رتبه‌های برتر شد.

واقعی گفت: در محور مقاله، اثر مشترک آقایان، دکتر محمدرضا قادری گسک، ابوالحسن حبیبی، ابراهیم رضائی، مجید قادری و خانم صدیقه جمالی با موضوع: «تدوین اهداف و چارچوب برنامه درسی هویت محور در دوره پش دبستانی بر مبنای اسناد بالادستی» به صورت ارائه شفاهی مورد پذیرش قرار گرفت، که در روز اول همایش ارائه شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که اثر خانم فاطمه خزاعی با عنوان «کشورم ایران» در محور بازی و یادگیری موفق به کسب رتبه اول کشور شد، افزود: اثر دیگر این خانم با عنوان «نقاشی خدا» در محور قصه خوانی نیز رتبه اول کشور را بدست آورد.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم کشور توسط آقای حجت آقائی با اثر «اقوام ایرانی»، افزود: اثر خانم معصومه آزنی با عنوان «اتلومتلو» و «عروسک باران» به عنوان اثر برگزیده این همایش انتخاب شد.

به گفته واقعی، خراسان جنوبی علاوه بر حضور موفق در این همایش، درحوزه آموزش‌های مجازی دوره پیش دبستانی و تولید محتوای الکترونیکی حین سال تحصیلی و آموزش بازماندگان از دوره یکساله، در تابستان امسال نیز جزو استان‌های پیشرو کشور است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار