افتتاح ۵ کارگاه آموزشی در هفته ملی مهارت

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از افتتاح ۵ پروژه در زمینه مرکز وکارگاه آموزشی در هفته ملی مهارت در استان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی در نشست خبری هفته ملی مهارت با اشاره به اینکه از ۳۱ تیرماه لغایت ۶ مرداد ماه هفته ملی مهارت نام گذاری شده است گفت: امسال در هفته ملی مهارت، برای اولین  بار مرکز جوار زندان در شهرستان بیرجند افتتاح خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری نشست با مقامات دستگاه‌های اجرایی در این هفته افزود: افتتاح کارگاه‌های آموزشی در حرفه‌های نوین، کاربردی و نیاز استان از قبیل کارگاه فیبر نوری وانرژی خورشیدی از جمله طرح‌هایی است که در هفته ملی مهارت افتتاح خواهد شد.

عرب به برگزاری جلسه با انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان اشاره کرد و گفت: انعقاد تفاهم نامه با ذی نفعان و دستگاه‌های همکار از جمله بسیج سازندگی، دفتر روستایی استانداری، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: نمایشگاه دستاورد‌های مهارت آموختگان مرکز خواهران بیرجند با همکاری بخش خصوصی آموزش فنی و حرفه‌ای استان در این هفته راه اندازی خواهد شد.

عرب تصریح کرد: در هفته ملی مهارت جشنواره مهارت آموختگان برتر کارآفرین مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان و دوره‌های آموزشی کپسولی به صورت وبینار و مجازی برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: مراکز جوار کارگاهی در سطح استان، مراکز مدیریت و مشاوره شغلی دانشجویان در سطح استان و مرکز جوار معدنی در شهرستان نهبندان نیز از جمله پروژه‌هایی است که در هفته ملی مهارت افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.