ابتلای ۳ سناتور دموکرات به کرونا پس از دریافت واکسن

۳ عضو حزب دموکرات که سفری به واشنگتن داشتند، پس از دریافت واکسن کرونا، بازهم به این ویروس مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، ۳ نماینده از حزب دموکرات آمریکا از ایالت تگزاس که سفری به واشنگتن داشتند، علی‌رغم دریافت واکسن کرونا، اکنون باز هم به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انجمن حزبی دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان ایالت تگزاس در این باره بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرده است: «قانون‌گذاری شب جمعه از پاسخ مثبت تست کرونای خود خبر داد و باقی نیز به سرعت تست دادند.»

اندکی بعد این انجمن بیانیه دیگری منتشر و در آن اعلام کرد: «دو عضو دموکرات دیگر که در این سفر حضور داشتند نیز اکنون مبتلا به کرونا شده‌اند.»

البته انجمن حزبی دموکرات‌ها در بیانیه خود هیچ اشاره‌ای به نام این ۳ سناتور نکرده است؛ اما اعلام شد که هر ۳ نفر آن‌ها واکسن کرونای خود را در ۲ دوز دریافت کرده بودند.

پیش‌تر گروهی متشکل از ۵۰ قانون‌گذار دموکرات سفری به واشنگتن داشتند که این ۳ نفر نیز در آن بودند، هدف این سفر ممانعت از تصویب لایحه اخیر جمهوری‌خواهان برای محدودیتِ رأی دهندگان بوده است.

پیش‌تر جمهوری‌خواهان آمریکا لایحه اصلاح قوانین انتخاباتی در آمریکا را ارائه دادند و منابع خبری هفته گذشته اعلام کردند که این لایحه قرار است با حضور «جو بایدن» رئیس‌جمهور این کشور، مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در نهایت به رأی گذاشته شود. دموکرات‌های آمریکا نیز در ایالت‌های مختلف، از جمله ایالت تگزاس، با برگزاری نشست‌هایی در تلاش‌اند مانع تصویب آن شوند.

خبر ابتلای این قانون‌گذاران به ویروس کرونا در حالی منتشر شده است که برخی دیگر از مقام‌های بین‌المللی نیز پس از دریافت واکسن کرونا به این ویروس مبتلا شده‌اند. ساعاتی پیش منابع خبری اعلام کردند «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس، پس از ارتباطی که با با «ساجد جاوید» وزیر بهداشت این کشور، داشته است به‌دلیل ابتلای این وزیر به کرونا، اکنون وارد قرنطینه شده است.

ساجد جاوید روز گذشته (شنبه) اعلام کرد که آزمایش او برای ابتلا به کرونا مثبت از آب درآمده است، اما علائمی ملایم در زمینه بیماری کرونا دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار