۴ هزار و ۹۷۴ زوج بیرجندی در صف دریافت وام ازدواج

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در سه ماه نخست امسال ۷ هزار و ۹۷ زوج متقاضی وام ازدواج بودند که از این تعداد ۴ هزار و ۹۷۴ زوج در صف دریافت وام ازدواج هستند.

قناد معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در سه ماه نخست امسال ۷ هزار و ۲۱۷ زوج متقاضی وام ازدواج بودند که از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۳ زوج تسهیلات خود را دریافت کردند و ۴ هزار و ۹۷۴ زوج در صف دریافت وام ازدواج هستند.

او با اشاره به طولانی شدن روند دریافت تسهیلات ازدواج برای جوانان افزود: بانک‌ها باید همکاری بیشتری برای ارائه تسهیلات و تسریع در امر ازدواج جوانان داشته باشند.

قناد بیان کرد: یکی از مشکلات جوانان در زمینه دریافت تسهیلات ازدواج این است که علاوه بر داشتن ۲ ضامن، بانک نیز تقاضای سفته می‌کند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال ۷ هزار ۹۷ زوج متقاضی دریافت وام بودند که ۳۰ درصد از متقاضیان تسهیلات خود را دریافت کردند.

او تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان، راه‌اندازی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین و هماهنگی با برخی دفاتر ازدواج به منظور حذف هزینه ثبت عقد در روز اول ذی الحجه، از اقدامات این معاونت در جهت تسهیل و تشویق جوانان است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.