معاون اقتصادی استاندار قزوین:

با عرضه مرغ در دو نوبت می‌توان بازار را کنترل کرد

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: با عرضه مرغ در دو نوبت صبح و بعدازظهر می‌توان تاحدودی بازار را کنترل کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: تولید مرغ در استان به اندازه کافی وجود دارد؛ تفاوت قیمت در سایر استان‌ها به انگیزه‌ای برای خروج مرغ از استان تبدیل شده است و همین موضوع به کمبود این محصول در برخی مواقع منجر می‌شود.

وی ادامه داد: با عرضه مرغ در دو نوبت صبح و بعدازظهر می‌توان تاحدودی بازار را کنترل کرد، ضمن اینکه افزایش نظارت نیز لازم است.

قبادی گفت: قزوین از جمله استان‌هایی است که مرغ در آن بر اساس مصوبه دولت عرضه می‌شود و دو نرخی در آن وجود ندارد.

قبادی افزود: تأمین نهاده‌های دامی در استان بدون مشکل است و صرفاً تعدادی از واحد‌های سنتی در این زمینه مشکل دارند که برای برطرف شدن آن‌ها اقداماتی در نظر گرفته شده است.

معاون اقتصادی استاندار ادامه داد: باتوجه به خشکسالی در سال جاری علوفه مورد نیاز واحد‌های دامی به اندازه کافی تامین نشده است ضمن اینکه افزایش قیمت نیز در این زمینه وجود دارد و در راستای حل این مشکل بناست کنستانتره در اختیار واحد‌های دامی قرار گیرد.

وی ابراز کرد: تأمین گوشت در استان از موضوعات مهم به شمار می‌آید و نباید اجازه داد در این زمینه با مشکل مواجه شویم، به همین دلیل اقداماتی در نظر گرفته شده تا موضوع دام در استان کنترل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.